Hedin Automotive Renault in Oss
GeverifieerdHedin Automotive Renault in Oss is een geverifieerd autobedrijf in Oss, Noord-Brabant. Gespecialiseerd in Renault. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.6 op 5, op basis van 509 Google reviews. Op autokopen.nl staan 63 occasions van Hedin Automotive Renault in Oss.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (63 occasions)
Pagina 1 van 3 · 63 occasions beschikbaar
Google reviews over Hedin Automotive Renault in Oss
- Tanja Janssen
We hebben vanmorgen onze nieuwe Renault 5 Eletric opgehaald bij Hedin Oss. We werden hartelijk ontvangen en na de koffie voorzien van een duidelijke uitleg door Marc Alewijn. Meteen ook een goede verzekering afgesloten via Hedin en nu op naar vele veilige km rijplezier.
- Lilian Koot
De laatste jaren breng ik mijn auto voor onderhoud en apk naar Renault Oss Hedin Automotive en ik word daar altijd zeer gastvrij ontvangen door de leuke medewerkers en ook altijd goed geholpen. Soms wel wat prijzig maar niet duurder dan andere erkende dealers/werkplaatsen. En met de Renault plus pas heb je ook voordelen. Ik ben zeer tevreden. Wat ik jammer vind, is dat telefonisch contact tegenwoordig via een call centre gaat. Je krijgt dus niet meer zo makkelijk een medewerker van Oss aan de lijn. Maar over de vriendelijkheid, gastvrijheid en de deskundigheid ben ik dik tevreden.
- Lissy Boonen
Vandaag heb ik bij John in Oss mijn nieuwe auto opgehaald! Bij de verkoop was John zelf ook aanwezig. Ik kwam destijds zonder afspraak binnen om twee auto’s te bekijken die ik online had gezien. Omdat de verkoper op dat moment bezet was, vroeg een garagemedewerker of John (de manager) misschien even tijd had. Hij liet meteen alles liggen en kwam snel naar buiten om ons te helpen. Uiteindelijk ben ik niet voor de auto gegaan waarvoor ik eigenlijk kwam kijken, maar voor een andere en daar ben ik ontzettend tevreden mee. Ik ben erg prettig en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!
- Frank C
De koop van de Captur was snel gedaan. Aflevering was keurig verlopen en konden we spoedig onderweg. Paar dagen later nog contact gehad of alles naar wens was gelopen. De auto bevalt (erg) goed.
- Hans Rouppe van der Voort
Vandaag op een zeer prettige en professionele wijze geholpen door mevrouw. Jolanda. Daarbij kwam nog haar aanbeveling om tijdens het wachten van een kopie koffer te genieten. Heerlijke koffie !!























