JVK Hilversum
GeverifieerdJVK Hilversum is een geverifieerd autobedrijf in Hilversum, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Peugeot, Citroën, Opel. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 104 Google reviews. Op autokopen.nl staan 70 occasions van JVK Hilversum.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (70 occasions)
Pagina 1 van 3 · 70 occasions beschikbaar
Google reviews over JVK Hilversum
- Alexander
Ronduit slecht en zwaar teleurstellend. Ik had een afspraak gemaakt om een specifieke auto te komen bezichtigen. Bij aankomst stond de auto netjes buiten op kenteken klaar. Vooraf had ik duidelijk aangegeven dat wij serieus geïnteresseerd waren in de auto. Als de auto technisch in orde zou zijn, wilden wij hem in principe kopen. Het ging dus niet om vrijblijvend rondkijken, maar om een serieuze aankoopintentie. Juist daarom verwacht je van een erkende dealer dat essentiële informatie over de auto op orde is. Dat bleek helaas totaal niet het geval. Ik vroeg de verkoper naar de geschiedenis van de auto, de onderhoudshistorie en de herkomst. Daar kwam nauwelijks iets concreets uit. Omdat ik best begrijp dat iemand niet alles direct uit zijn hoofd weet, stelde ik heel redelijk voor dat ik eerst een proefrit zou maken en dat hij in de tussentijd de historie even kon uitzoeken. Na de proefrit bleek dat hij dat niet had gedaan. Sterker nog: toen kwam pas naar voren dat het om een importauto ging. Dat staat niet in de advertentie. Dat vind ik zeer kwalijk. Bij een importauto is transparantie over herkomst, kilometerstand en onderhoudsgeschiedenis cruciaal, omdat de herleidbaarheid vaak lastiger is en dit invloed kan hebben op de waarde van de auto. Toen ik aangaf dat dit vooraf duidelijk gecommuniceerd had moeten worden, kreeg ik als reactie dat “niemand online zet dat het een importauto is”. Dat is naar mijn mening gewoon onzin. Op allerlei websites en vergelijkingsplatforms wordt dit soort informatie juist wél vermeld. Dat zoiets pas tijdens de afspraak naar voren komt, nadat je er zelf naar vraagt, vind ik absoluut niet netjes. Daarna bleef ik vragen naar de onderhoudshistorie. De auto kwam uit Frankrijk, bleek via een handelaar te zijn binnengekomen en uiteindelijk werd duidelijk dat er eigenlijk geen duidelijke onderhoudsgeschiedenis beschikbaar was. Dat is precies het soort informatie dat je als klant vóór aankoop hoort te krijgen, zeker bij een importauto. Wat het nog erger maakte, was de houding van de verkoper. In plaats van oplossingsgericht mee te denken, werd er om de kern heen gedraaid. Ik stelde voor om de onderhoudshistorie uit te zoeken. Ik vroeg om duidelijkheid over de herkomst. Ik vroeg om technische controle. Maar telkens werd het moeilijk gemaakt of afgeschoven. Er was bovendien een storing aanwezig met betrekking tot de elektrische batterij, die ook niet vermeld was. De auto kon niet eens in de elektrische stand rijden. Ik stelde nog voor om de auto gewoon even uit te lezen met diagnoseapparatuur, zodat duidelijk zou worden wat er aan de hand was. Ook dat gebeurde niet. Het werd gebracht alsof dat allemaal niet zomaar kon of te veel moeite was. Dan vraag ik mij oprecht af: hoe kun je zo’n auto op deze manier te koop aanbieden? Een importauto zonder duidelijke onderhoudshistorie, met onduidelijke herkomst, zichtbare schade, én een storing waardoor de elektrische aandrijving niet werkt — en dan vervolgens niet transparant zijn, niet willen uitzoeken wat er speelt en de klant het gevoel geven dat hij lastig is omdat hij normale vragen stelt. Maar het meest kwalijke punt is dit: er werd letterlijk gezegd dat iemand die deze vragen niet stelt, de auto misschien wél gewoon zou kopen. En precies dát vind ik echt te gek voor woorden. Want wat zeg je daarmee eigenlijk? Dat als iemand minder kritisch is, minder doorvraagt of minder verstand heeft van auto’s, die persoon deze auto mogelijk gewoon meekrijgt zonder volledig beeld van de importstatus, onderhoudshistorie, technische storing en herkomst. Voor mij voelt dat als misleiding. Sterker nog: in mijn beleving komt dat akelig dicht in de buurt van oplichting. Juist daarom ga je naar een dealer: om dit soort praktijken te voorkomen. Je verwacht daar transparantie, deskundigheid en zorgvuldigheid. Niet dat essentiële informatie pas naar boven komt als je er zelf stevig op doorvraagt. En al helemaal niet dat het vervolgens wordt gebagatelliseerd met de opmerking dat een leek de auto misschien wél zou kopen.
- Ed Berkenboosch
Vlak voor vertrek van onze vakantie een probleem geconstateerd. Door de goede en vlotte service probleem opgelost en kon de vakantie zonder zorgen beginnen.
- B
Gebeld en kon langs komen. Het probleem werd direct opgelost. Zeer goed service. Nogmaals bedankt.
- Jannie Van vliet
Nieuwe auto aangeschaft. Auto is nog steeds niet goed. Zoals bandenspanning, uitlijnen auto vies af laten leveren en noem maar op. Geen excuus ontvangen, je verwacht bij een nieuwe auto dat alles goed werkt en zo niet, om in ieder geval een excuus en kijken naar eventuele oplossingen. Conclusie: Koop hier nooit meer een auto.
- Doorn van Theo
Ik ben geheel tevreden over de afhandeling van de jaarlijkse service beurt. Goede informatie over de stand van zaken en de bijbehorende kosten. Tijdig de werkzaamheden voltooid. Dus graag tot ziens























