Kooijman Gorinchem
GeverifieerdKooijman Gorinchem is een geverifieerd autobedrijf in Gorinchem, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Toyota. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 217 Google reviews. Op autokopen.nl staan 77 occasions van Kooijman Gorinchem.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (77 occasions)
Pagina 1 van 4 · 77 occasions beschikbaar
Google reviews over Kooijman Gorinchem
- Anja Bruynseels
Vriendelijk, wat glad, personeel. Maar waar met andere autohandelaren te onderhandelen valt om op een voor alle partijen aanvaardbare prijs te komen, bieden zij geen enkele ruimte. Tenzij je "er komt maar de helft van de prijs van het onderhoudspakket extra bij" echt een deal noemt. Dan niet.
- Jan Hijkoop
2 jaar geleden een nieuwe toyota corolla cross gekocht en in onderhoud gehad bij Kooijman in Gorinchem. Geen één beurt zonder problemen gehad. Nu weer geen km. registratie meer in de toyota app. Telefonisch niet te helpen, of ik maar weer even langs wil komen... Andere problemen: bandenspanning systeem (2x), tankklep veertje (minstens 3x), telefoonkoppeling (Samsung S24) niet kunnen maken door monteur. Uiteindelijk na heel veel tijd en googelen het juiste vinkje kunnen vinden. Opeens niet meer op rekening te kunnen betalen, maar er moet gepind worden. Conclusie: Kooijman Gorinchem komt niet meer met hun vingers aan mijn toyota.
- Wytze Verhoef
Fijn personeel geweldige service en onderhoud,onze toyota yaris cross kan er weer een jaartje tegen aan. Lieve mensen printen gewoon ff een fietsroute uit, naar het gezellige raadhuis in goudriaan prima fietsroute.... Kortom de auto blij en wij blij .... Gr wytze
- Willem Bakker
Bij deze garage/dealer een overeenkomst getekend voor een nieuwe Toyota hybride auto. Op 1 april j.l. even vragen voor een blik bij het spatbord. Hiervoor werd direct een monteur gevraagd mee te gaan kijken. Grote klasse.
- Jim Renardus
Helaas voor Toyota Kooijman Gorinchem geen 5 sterren. Tijdens de aankoop was het zo gezellig en waren wij blij dat we bij een officiële dealer kochten in plaats van via Marktplaats. Echter het technisch afleveringsklaar maken verdient nog wel een cursus. Evenals het daarna oplossen wanneer je binnen 3 weken na aflevering 4x stil valt. Weinig meedenken en geen pogingen doen om samen een oplossing te vinden. Erg jammer!!























