Louwman Mercedes-Benz Personenwagens Gorinchem
GeverifieerdLouwman Mercedes-Benz Personenwagens Gorinchem is een geverifieerd autobedrijf in Gorinchem, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Mercedes-Benz. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 291 Google reviews. Op autokopen.nl staan 93 occasions van Louwman Mercedes-Benz Personenwagens Gorinchem.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (93 occasions)
Pagina 1 van 4 · 93 occasions beschikbaar
Google reviews over Louwman Mercedes-Benz Personenwagens Gorinchem
- Fortify Zorg
Wij zijn ontzettend tevreden over de service van Vince en Ron. Zij hebben ons uitstekend geholpen en zelfs het onmogelijke mogelijk gemaakt binnen onze voorwaarden, waardoor wij met veel vertrouwen onze Mercedes-auto’s bij hen hebben kunnen aanschaffen. Hun inzet, betrokkenheid en klantgerichte aanpak hebben dit tot een bijzonder prettige ervaring gemaakt.
- Albana Dushi
Gisteren hebben wij onze Mercedes G klasse opgehaald bij Mercedes-Benz dealer Gorinchem. We zijn met hele andere wensen binnengekomen, maar door de fijne begeleiding en de inzichten die we hebben gehad, is alles heel anders gelopen. Echt heel goed begeleid bij het aankoopproces. De medewerkers namen al onze wensen en punten heel serieus en hebben alles goed uitgelegd en wij voelen ons echt gewaardeerd als klant. Niet te vergeten de verassing voor mijn man, wat een teamwork 🫶🏻 Bedankt Vince van de Kant voor alles
- Ali Vurusan
Pas op met deze vestiging. Ik heb mijn Mercedes E63 AMG bij Louwman Gorinchem gebracht voor een andere klacht. Tijdens mijn bezoek hebben zij met de auto een proefrit gemaakt. Een paar uur later kon ik de auto weer ophalen en direct tijdens het rijden merkte ik een duidelijk zoemend geluid, iets wat de auto vóór het bezoek absoluut niet had. Op verzoek van Louwman Gorinchem heb ik de auto 2 dagen later naar Louwman Den Bosch gebracht. Daar werd vastgesteld dat het achterdifferentieel vervangen moest worden. Vervolgens lag er ineens een offerte van ruim €6.000,-. Wat deze ervaring voor mij zo ernstig maakt, is dat Louwman Gorinchem geen enkele verantwoordelijkheid neemt en alles afdoet als “slijtage”. Dat is voor mij totaal niet geloofwaardig. De auto ging zonder deze klacht naar binnen en kwam met een ernstige nieuwe klacht weer naar buiten. Voor mijn gevoel is er tijdens de proefrit veel te hard en onzorgvuldig met de auto omgegaan, waardoor het achterdifferentieel hier direct onder is gaan lijden. In plaats van serieus meedenken of verantwoordelijkheid tonen, werd alles afgehouden en op mij afgeschoven. Ik voel mij als klant totaal niet serieus genomen. Bij een officiële dealer verwacht je zorgvuldigheid, vakmanschap en eerlijkheid. Mijn ervaring is helaas precies het tegenovergestelde geweest.
- K7
We hebben met 45 chauffeurs op Schiphol een Mercedes EQS bij Louwman gekocht, en tijdens de verkoop werden er allerlei beloftes gedaan: voorrang in de garage, altijd een leenauto bij reparaties, en zelfs een reservetaxi. Maar zodra de auto is verkocht, houdt de service op. Ik heb één maand na aankoop een aanrijding gehad waardoor mijn auto naar de garage moet. Vanaf dat moment begint de drama: telefoontjes worden niet opgenomen, belverzoeken worden genegeerd, beloftes om terug te bellen wordt nooit nagekomen, en dit gaat nu al twee weken zo door. Louwman lijkt alleen geïnteresseerd zolang je nog moet tekenen. Daarna kun je het zelf uitzoeken. Voor een premiummerk als Mercedes is dit ronduit schandalig. Ik voel mij totaal niet serieus genomen en volledig in de steek gelaten. Dit is niet de service die mij is beloofd.
- M Aanzi
Afgelopen dinsdag hebben wij onze Mercedes EQS opgehaald bij Mercedes-Benz dealer Gorinchem, echt een fijne ervaring was dat! Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering was alles goed geregeld en ook al kom je met een extra verzoek daar werd geen punt van gemaakt. Het hele aankoopproces verliep soepel en professioneel — duidelijk, transparant en met veel aandacht voor de klant. De medewerkers namen de tijd om alles goed uit te leggen en straalden echte passie uit voor hun werk. De nazorg en servicegerichtheid zijn uitstekend, en de warme, gastvrije sfeer maakt het verschil. Je voelt je echt gewaardeerd als klant. ga vooral zo door! Bedankt!























