Oostland MINI Enschede
GeverifieerdOostland MINI Enschede is een geverifieerd autobedrijf in Enschede, Overijssel. Gespecialiseerd in MINI. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.2 op 5, op basis van 218 Google reviews. Op autokopen.nl staan 35 occasions van Oostland MINI Enschede.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (35 occasions)
Pagina 1 van 2 · 35 occasions beschikbaar
Google reviews over Oostland MINI Enschede
- Jeffrey Siebelink
Na twee jaar met veel plezier in mijn MINI te hebben gereden, was het tijd voor de eerste onderhoudsbeurt. De ervaring bij Oostland was simpelweg uitmuntend. De communicatie was helder en de service overtrof mijn verwachtingen op elk vlak. Als kers op de taart kreeg ik een splinternieuwe MINI Aceman mee als vervangend vervoer, een fantastische auto die me bijna deed twijfelen over een inruil! Bedankt voor de uitstekende zorg. De nieuwe Oostland-sleutelhanger heeft inmiddels een vaste plek gekregen aan mijn autosleutel.
- Ayhan Ender
Zeer tevreden over de aflevering van mijn auto. Ik kwam op een zaterdag langs en werd direct vriendelijk ontvangen door een van de verkopers. Ik werd doorgestuurd naar Marcel. Hij was duidelijk, snel en heel vriendelijk met de uitleg. Alles rustig doorgenomen. Aanrader!
- Petros Kurtas
Slechte service bij BMW Enschede. Ik had telefonisch een afspraak gemaakt om de auto van mijn vrouw te brengen. Bij aankomst moest ik lang wachten en werd ik tussen verdiepingen heen en weer gestuurd. Uiteindelijk vertelde een medewerker dat ik geen afspraak had, terwijl ik kon bewijzen dat ik woensdag om 09:49 uur had gebeld. Mijn vrouw en ik waren met twee auto’s gekomen, zodat we één auto konden achterlaten voor reparatie en met de andere naar ons werk konden gaan. De auto werd echter niet aangenomen, we gingen zonder resultaat weg en kwamen te laat op ons werk. Er werd geen enkele oplossing aangeboden. Zeer teleurstellend voor een merk als BMW. Ik kom hier niet meer terug.
- BRUT Hospitality
Een geweldig bedrijf! Enorm klantgericht en meedenkend. Daarnaast erg fijn om mee samen te werken. Al met al een aanrader!
- Erik
Fijn bedrijf, met een nuchtere klantbenadering, organiseren leuke contactdagen voor klanten, waarbij je in een willekeurig model kunt rijden. Ik ben een tevreden X3 klant























