Suzuki Nieuwegein
GeverifieerdSuzuki Nieuwegein is een geverifieerd autobedrijf in Nieuwegein, Utrecht. Gespecialiseerd in Suzuki, Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 197 Google reviews. Op autokopen.nl staan 73 occasions van Suzuki Nieuwegein.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (73 occasions)
Pagina 1 van 4 · 73 occasions beschikbaar
Google reviews over Suzuki Nieuwegein
- linda aben
Vanaf onze eerste afspraak zijn we uitermate vriendelijk geholpen door Dhr Andour. Hij gaf goede en eerlijke uitleg, was niet opdringerig, wat we erg kunnen waarderen. Je merkt dat hij veel weet van de auto en ook van andere merken. Bij aflevering van de auto heeft hij rustig alles uitgelegd. Super. Hartelijk dank voor deze ontvangst en afhandeling van alles. Mvrgr dhr en mw Aben
- Owen Crawford
Heb mijn auto hier laten maken, ik wijs het iedereen af. Omdat ik zuinig ben op mijn auto breng ik hem liever naar een officiële ford garage.. Factuur werd €400,- duurder gemaakt zonder enig overleg of contact met mij te hebben gehad. Wegens een vastzittende remklauw. Ik mocht de auto pas ophalen nadat er betaald was. contant betalen kon niet wegens de veiligheid, wat ik ergens nog wel kan begrijpen. Nadat ik betaald had is dit hoe de auto opgeleverd werd. (zie bijlage) Tape op mijn deurpaneel en rond m’n handvat. Een deel moest nog gemonteerd worden. Tape kon ik naderhand zelf eraf halen nadat ik aangegeven had dat ik hem niet zo had afgeleverd. Ook vond ik nog losse schroeven in mijn auto. Ik vind het erg jammer dat ik kies voor een Ford garage en dat dit de kwaliteit is die je hier krijgt. Ook werd ik nog gebeld door een medewerker van Zeeuw&Zeeuw van klantcontact, toen ze merkte dat ik niet positief te spreken was, hing ze snel op. Ze zou mij een mail sturen waar ik mijn feedback kon geven. Die kwam niet. Daarom hierbij mijn review.
- Natascha van der Woude
Fijne garage. Niels altijd vriendelijk, correct, neemt de tijd en probeert het gelijk op te lossen. Vanmorgen klein probleempje met de auto. Werd gelijk verholpen. Prima service. Er zit een Zeeuw en Zeeuw bij mij om de hoek maar ik rij er graag een stukje verder voor.
- Norma
Voor terugroepactie een afspraak gemaakt met een receptioniste. Zou de hele dag auto kwijt zijn. Maar toen ik de auto kwam brengen , regelde de receptionist dat ik erop kon wachten. Heel fijn. Dat vond ik een super service. Dank.
- Arthur Krijgsman
Verkoper had goed door wat we zochten. Hij bleef netjes binnen het budget wat we hadden verteld. We konden rustig een proefrit maken en ze namen alle tijd voor onze vragen. Blij met onze nieuwe occasion. 🎉























