Van Der Burgh Brielle
GeverifieerdVan Der Burgh Brielle is een geverifieerd autobedrijf in Brielle, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 249 Google reviews. Op autokopen.nl staan 27 occasions van Van Der Burgh Brielle.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (27 occasions)
Pagina 1 van 2 · 27 occasions beschikbaar
Google reviews over Van Der Burgh Brielle
- nick nieuwelink
Fijne ervaring gehad met deze garage. Had plotseling problemen met mijn stuurbekrachtiging en hoorde achteraf dat ik niet verder kon rijden. ik ben zonder afspraak langsgereden en heb gevraagd of ze even wilde kijken. Dezelfde dag was hij nog gerepareerd en werd vriendelijk geholpen. Ik kan deze garage iedereen aanraden als je goeie betrouwbare service wilt voor je ford.
- Jasper Müller
Heel tevreden over koop van een auto bij deze garage. Bij het kopen bleek de auto minder km op de teller te hebben dan in de advertentie. De auto had eigenlijk duurder moeten zijn, maar de verkoper nam het verschil voor eigen rekening. Vervolgens wat gedoe gehad met de accu. De garage heeft eerst kosteloos de sensor vervangen. Toen later bleek dat dit het probleem nog niet oploste, konden we onze de dichtbij huis laten vervangen en kregen we de kosten vergoed.
- Dave
Een mooi en net autobedrijf. Goede service, afspraak met de werkplaats bleek verkeerd te staan. Het was geen probleem de afspraak naar voren te halen en alsnog meteen uit te voeren. Dit is tegenwoordig bijna niet meer mogelijk, met die overvolle agenda’s van de garagebedrijven. Een goede service dus en ook meedenken met de klant.
- Wil Smit
Ik heb hier vorig jaar Juli een auto gekocht voor een aanzienlijk bedrag. Ik heb 2 maanden moeten wachten (veel te lang voor een occassion) voor dat ik hier eindelijk plezier van kon hebben. In de tussentijd is hier zoveel fout gegaan dat je er een boek over kan schrijven. Er zat schade op de auto die keurig gemaakt zou worden. Bij de oplevering was hier maar 1 plek gedaan ipv de meerdere plekken die er op zaten. Hier uiteindelijk een maand op gewacht. Dit was een voordeel van de twijfel en oke dit kan gebeuren. Ik was hier kwaad en teleurgesteld over. Vervolgens word mijn vrouw gebeld (niet eens ik zelf omdat ik al uit mijn stekker was gegaan) dat er wederom nieuwe schade aan de auto is ontstaan. Dit was een lekbak voor olie die vanwege harde wind tegen de deur was aan gewaaid. Toen ben ik ontploft wat dus resulteerde in weer een paar weken wachten. Inmiddels was de lol van een nieuwe auto er al lang vanaf. Wij zijn Vervolgens terug naar de garage gegaan ( Ford dealer kan ik het niet noemen) om op gesprek te gaan en te praten over de problemen. Dit resulteerde in een gesprek waar de verkoper vol begrip en aandacht het probleem erkent onder het probleem "personeel tekort". Uiteindelijk heb ik compensatie gekregen dat ik mijn koplampen van halogeen naar Led verlichting zou ombouwen tegen een korting. De afspraak stond gepland op 12 December 2024. Auto bij de garage neergezet en dit zou ongeveer 2-4 uur duren en dan was het geregeld. Auto stond er om 08:00 en om 15:00 nog geen bericht gehad. Ik ben zelf gaan bellen wat de status is en kreeg te horen dat het niet was gelukt. Uiteindelijk terug gegaan (erg kwaad wederom) en kreeg te horen dat ze 3 soorten lampen hadden besteld en het niet past. Dat kan ik niet geloven aangezien het (een dealer) is en ze alle onderdelen wel in het systeem moeten hebben staan. Het is nu 4 Februari bijna 2 maanden verder en tot op heden wacht ik nog steeds op reactie. Vervolg op de reactie: Ik had contact opgenomen met de garage om tot een passende oplossing te komen. Netjes een mail gestuurd en kreeg te horen dat ze het vergeten waren ivm de verbouwing. De beste man zou het (alweer) gaan uitzoeken en hier op terug komen. Wegens ziek personeel zou er vervolg op komen omdat ze er geen tijd voor hebben gehad, dit was 19 Maart. We zijn nu al een maand verder en nog steeds geen reactie zelfs niet na een boze mail. Wat er bij dit bedrijf allemaal gaande is heb ik geen idee van maar er klopt helemaal niets van. De auto is in Juli 2024 aangekocht en we zitten nu bijna een jaar verder. Ze geven een reactie op de Google review in de hoop dat deze slechte review er vanaf gehaald gaat worden. Deze review blijft gewoon staan zolang er niet fatsoenlijk gereageerd word en de compensatie na al deze ellende waar word gemaakt. Auto vd Burgh is echt SCHANDALIG hoe ze met hun klanten omgaan. Als ik iedereen mag waarschuwen voor dit bedrijf: DOE HIER GEEN ZAKEN MEE!!! Zodra je hebt betaald ben je niet interessant meer. Ik koop hier nooit meer een auto of laat hier werkzaamheden aan mijn auto verrichten. Als laatste, het is dat ik 1 ster moet geven anders waren het 0,0 sterren.
- fred masselink
Had een nieuwe sleutel nodig was alleen niet zo makkelijk voor ze Na twee dagen een uurtje helaas niet gelukt Toen donderdag brengen weer niet had een leen auto op hun kosten dus danvrijdag nog een keer en jawel gelukt Ook een leerproces voor hun 👍👍👍























