Van Mossel Peugeot Amsterdam Zuidoost
GeverifieerdVan Mossel Peugeot Amsterdam Zuidoost is een geverifieerd autobedrijf in Amsterdam Zuidoost, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Peugeot. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 619 Google reviews. Op autokopen.nl staan 437 occasions van Van Mossel Peugeot Amsterdam Zuidoost.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (437 occasions)
Pagina 1 van 19 · 437 occasions beschikbaar
Google reviews over Van Mossel Peugeot Amsterdam Zuidoost
- Mike Groffen
Mijn ervaring bij deze Peugeot-garage in Amsterdam was ronduit slecht en frustrerend van begin tot eind! Het begon al bij de aankoop. Er werd mij een auto verkocht met opties die deze uiteindelijk niet eens heeft. Dan nog niet te beginnen over de kapotte onderdelen, waarvoor ik ontelbare keren heb moeten terugkomen. Elke keer werd gezegd dat het “nu opgelost” was, maar in de praktijk bleek dat absoluut niet zo te zijn. Reparaties werden half uitgevoerd, verkeerd uitgevoerd of soms helemaal niet, terwijl wel werd aangegeven dat alles verholpen was. Wat het nog erger maakt, is dat er tegenstrijdige verhalen werden verteld. Afspraken werden niet nagekomen, problemen werden gebagatelliseerd of simpelweg ontkend, en ik had regelmatig het gevoel dat er niet eerlijk werd gecommuniceerd. Ook zijn er reparaties uitgevoerd die achteraf kapot bleken of nieuwe problemen veroorzaakten. Ik heb hier extreem veel tijd, energie en vertrouwen verloren. Voor een officiële Peugeot-garage verwacht je vakkennis, transparantie en verantwoordelijkheid — helaas heb ik hier precies het tegenovergestelde ervaren. Ik zou deze garage absoluut niet aanbevelen. Zoek liever een andere dealer die wél serieus met klanten en hun auto omgaat!!! dit is geen eenmalige ervaring. wees gewaarschuwd!!
- Suzanne Nieland
Meermaals slechte ervaring met het onderhoud van onze lease-auto. Onze leasemaatschappij adviseert ons om in de toekomst svp geen auto of service bij van Mossel aan te schaffen/af te nemen, door deze slechte ervaringen. Communicatie over wat er met de auto gebeurt, en waarom, is wisselend en absoluut niet transparant. Wat er allemaal met die auto (die uit 2024 dateert) aan de hand is, is teveel om op te noemen en echt ongeloofwaardig. We tellen de maanden af tot er elders een nieuwe lease-auto aangeschaft mag worden en hopen dat er tot die tijd geen lampje of wat gaat knipperen. Update: we zijn nog geen dag verder of die auto geeft alweer een motorstoring. Nieuwe update: wij komen hier nooit meer. Nieuwe update 2: na netjes mijn gegevens nav reactie bij Van Mossel te hebben achtergelaten is nooit contact opgenomen. Wat een aanfluiting. De motorstoring is een tijdje terug bij een andere garage direct verholpen: het bleek een sensor te zijn. Ontzettend zonde van de katalysatoren die meerdere keren zijn vervangen en als verloren werden beschouwd.
- Zaher Daher
Ze moeten in boeken gezet worden hoe je niet met klanten moet omgaan. Klant voor 10 jaar, auto doet het niet meer, geen leenauto, 2 weken later voor volgende stap. Geen reactie op onze klacht. We waren van plan om een nieuwe auto van hen te kopen en dat veranderde naar geen sprake van. Dan bod voor verkoop van bijna nul, en uiteindelijk een dikke factuur van de diagnose die direct moet betaald worden en niet kon uitgehaald van verkoopsom..vreselijk!!
- Lamyae Adlani
Onlangs bij Peugeot Van Mossel in Amsterdam geweest voor het vervangen van een band, maar helaas een zeer teleurstellende ervaring. Na de vervanging werd de oude band zonder enige zorg simpelweg op de achterbank gelegd. Dit is niet alleen onprofessioneel, maar kan ook schade of vervuiling veroorzaken aan het interieur. Daarnaast kreeg ik tegenstrijdig advies over de banden, wat weinig vertrouwen geeft in de expertise. De communicatie was beperkt en de klantgerichtheid ver te zoeken. Wat dit extra zorgelijk maakt, is dat er een terugroepactie loopt in verband met een veiligheidsissue. Juist in zo’n situatie verwacht je duidelijke en proactieve communicatie, maar ook hierin bleef de informatievoorziening minimaal. Al met al verwacht je bij een officiële dealer een hoger serviceniveau, meer zorgvuldigheid en betere communicatie. Op basis van deze ervaring zou ik deze vestiging niet aanbevelen.
- John Slokker
Vandaag mijn nieuwe 208 GT Hybrid opgehaald, had hem in januari bij Lars besteld en volgens mij waren we in 10 minuten rond























