Wensink Ford Apeldoorn
GeverifieerdWensink Ford Apeldoorn is een geverifieerd autobedrijf in Apeldoorn, Gelderland. Gespecialiseerd in Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 284 Google reviews. Op autokopen.nl staan 2 occasions van Wensink Ford Apeldoorn.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (2 occasions)
2 occasions beschikbaar
Google reviews over Wensink Ford Apeldoorn
- Tonnetje
Zeer goede ervaring bij Wensink Ford Apeldoorn 🚗 Het kopen van een Ford Mustang verliep soepel en professioneel, met duidelijke begeleiding door de verkoper en goede uitleg bij elke stap van het proces. De garage levert betrouwbaar werk bij onderhoud en een APK, waarbij alles netjes wordt gecontroleerd en uitgevoerd. Je wordt vooraf goed geïnformeerd over de prijs, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Tijdens het wachten staat er vaak een kop koffie klaar ☕ en het personeel helpt vriendelijk bij vragen, wat zorgt voor een prettige en ontspannen sfeer. Een betrouwbare Ford-dealer waar service, duidelijkheid en kwaliteit centraal staan 👍
- Peter Jongeling
Erg blij met onze nieuwe, jonggebruikte Ford Kuga ST X. Prima auto voor een redelijke prijs. Goed contact met de verkoper en een plezierige onderhandeling.
- Peter Verhey
Mijn Mustang heeft, noodgedwongen, 2 x bij Wensink gerepareerd moeten worden en bij beide keren is de communicatie bedroevend. Je moet er iedere keer zelf achteraan bellen en dan is de reactie ook nog alsof het raar is dat je wil weten hoe het ervoor staat. Een onderdeel bestellen en de levertijd die kan variëren van 2 dagen tot 2 weken, ok zou kunnen maar bel na bestellen dan even op om aan te geven wat het geworden is. Dealer bedrijven hebben het slecht , ja die snap ik wel met 0,0 service. Bedroevend...
- Calvin Wijgman
Monteurs doen prima werk daar in mijn andere ervaringen. Maar degene die bij de balie werkt mag wel een lesje klantvriendelijheid krijgen, de klant laten voordoen alsof ze dom zijn en kleinerend doen is zeer onnodig als er gewoon om hulp word gevraagd. Zo verlies je klanten, ga vooral niet zo door
- Marty Gry
Donderdag bij Wensink Apeldoorn geweest voor een terugroepactie. Werkzaamheden zijn vlot en naar behoren uitgevoerd. Ik heb over het algemeen goede ervaringen met deze garage, hun afleverbeleid bij het leveren van een nieuwe auto is zeer naar behoren en is vijf sterren waard. De enige smet is dat het contact met de baliemedewerker voor werkplaatsafspraken onplezierig is (vrij botte man). Ik zie dit ook terug in andere recensies en is bij mij ook niet de eerste keer geweest. Voor een merkdealer verwacht ik wel echt meer klantvriendelijkheid en servicegerichtheid vanuit deze persoon, aangezien hij een visitekaartje is voor het bedrijf.

