XPENG Center Rotterdam
GeverifieerdXPENG Center Rotterdam is een geverifieerd autobedrijf in Rotterdam, Zuid-Holland. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.5 op 5, op basis van 51 Google reviews. Op autokopen.nl staan 24 occasions van XPENG Center Rotterdam.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (24 occasions)
24 occasions beschikbaar
Google reviews over XPENG Center Rotterdam
- Hans Van Meel
Ik heb mijn xpeng een paar weken geleden particulier gekocht. Netjes gebeld hoe het dan zit met de garantie van de auto,,, en netjes te woord gestaan. Gisteren ook een reparatie laten uitvoeren. Veel ook gewoon netjes onder garantie. Gewoon top service.. ga zo door xpeng Rotterdam
- Erwin Zaremba
8 maanden geleden hier mijn super fijne g6 gekocht. Vandaag even terug met enkele vragen. Gezellig met de verkoper gepraat over de vernieuwde G6 en mijn ervaringen met mijn auto. De verkoper wist zelfs mijn naam nog. Top. En de koffie was nog net zo lekker.
- Henadzi Kuzniatsou
Gisteren daar geweest en was vriendelijk en enthusiastisch geholpen door Ming Hol. Zij heeft snel een proefrit geregeld op Xpeng P7, een introductie gegeven, features uitgelegd en vragen beantwoord. Xpeng P7 is wel een interessante model om over te wegen, en er komt nog G6 (SUV) straks in Nederland. De aanrader voor iedereen die ook Tesla aanpak met minder knopjes leuk vindt. Het was mooi ervaring en plezierige impressie over dat bezoek danks mevrouw Hol. Er staat "Junior Product Specialist" op haar visitekaartje, toch Junior is daar zeker niet meer nodig :)
- bart brusse
Super goed behandeld. Fantastische autos gereden. Echt een aanrader. Deze staat op mijn wenslijst. De Xpeng G9 performance!!
- Muffin Z
XPENG heeft een mooie grote zichtlocatie naast de A20 thv Brienenoord geopend, op hetzelfde rijtje als Mercedes en Jaguar-Land Rover. Ben eens binnengelopen om de modellen te bekijken en wellicht wat info te verzamelen over de lease-opties. Er was vanuit het personeel echter weinig behoefte de klanten die in het showroom deel liepen te bedienen; ze waren er wel want hoorde wat geroezemoes vanuit de kantoren maar daar bleef het bij. Beetje jammer voor mij en alle overige klanten die op zich wel behoefte hadden gehad aan een stukje service..























