“Afgelopen week heb ik mijn allereerste auto gekocht bij Kooijman-Vianen. Een fiat 500. Super goed geholpen door Mick Kooijman en zijn team. Iedereen is vriendelijk, meedenkend en super behulpzaam. Een week na het proefrijden kon ik hem al ophalen met een nieuwe APK en grote beurt. Alles perfect geregeld, tot in de kleinste details. Helemaal naar wens. Kortom: fijne service, mooie auto en een super goede ervaring! Zeker een aanrader! 👌👏”
Pien J.