“Onlangs een nieuwe Sportage gekocht bij Kia Naaldwijk. Uitstekend geholpen door Ronald. Een uitgebreide uitleg van de mogelijkheden gedurende de overdracht gehad. Dit alles in een gezellige sfeer. Naderhand liet ik weten dat ik liever een volwaardig reservewiel achterin had liggen. Er waren twijfels of dit zou passen. Is allemaal goed gekomen. Nu een reservewiel achterin liggen en die chemische rommel kan naar het milieustation. Personeel aardig en meedenkend. Een aanrader dus!”
Dick J.