“Zeer goede ervaring bij Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn 🚗 Het kopen van een Mercedes S-Klasse verliep professioneel en prettig, met veel aandacht voor service en beleving tijdens het hele traject. De garage werkt netjes en vakkundig, terwijl het personeel vriendelijk en behulpzaam is bij vragen of afspraken. Tijdens het wachten staat er vaak een goede kop koffie klaar ☕ wat zorgt voor een ontspannen sfeer. Ook wordt de auto vaak netjes gewassen teruggegeven, wat bijdraagt aan het premium gevoel van de service. Alles bij elkaar zorgt dit voor een zeer tevreden ervaring. Een betrouwbare Mercedes-Benz dealer waar luxe, service en kwaliteit centraal staan 👍”
Tonnetje