“Vandaag was het dan zover, onze nieuwe Nissan ophalen. Een aantal weken geleden besloten dat we een nieuwe wilde. Door verkoper Rik zijn we leuk en goed geholpen in het aankooptraject. Ook de collega's van Rik zijn leuke gasten! Kortom een aanrader!!”
Marcel H.