Autobedrijf van der Feer
GeverifieerdAutobedrijf van der Feer is een geverifieerd autobedrijf in Lelystad, Flevoland. Gespecialiseerd in Mercedes-Benz, BMW. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.5 op 5, op basis van 298 Google reviews. Op autokopen.nl staan 362 occasions van Autobedrijf van der Feer.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (362 occasions)
Pagina 1 van 16 · 362 occasions beschikbaar
Google reviews over Autobedrijf van der Feer
- Demi Smith
Super goed geholpen! Ondanks dat we een occasion van 13 jaar oud hebben aangeschaft, voelde het alsof we een gloednieuwe auto van de band bestelden. Vriendelijk personeel en een uitstekende service. De auto was brandschoon en volledig volgens afspraak opgeleverd. Wij komen hier zeker terug wanneer we weer op zoek zijn naar een ander voertuig! Bedankt! 😄
- Carlos Sonke
Zomer van 2025 een auto gekocht. Een hele mooie auto tegen een scherpe prijs. Ook de inruilwaarde was goed en de onderhandelingen bevielen goed. Alleen de service achteraf bij dit bedrijf is helaas minder. Bij de aanschaf werd aangegeven dat het onderhoud bij Mercedes allemaal online geregistreerd zou staan. Dit was mijn eerste ‘dure auto’, dus dit geloof ik uiteraard. Sem zou dit na aanschaf ook allemaal naar mij doorsturen, want het stond gedocumenteerd. Ik heb ondertussen al 4 of 5 keer gemaild en gebeld na aanschaf, maar een half jaar later heb ik nog überhaupt geen reactie op de mail en telefonisch wordt gezegd dag Sem wel op de mail reageert. Helaas niet dus. Pluspunt wel: na aanschaf bleken er motorisch wat problemen te zijn. Dit is netjes opgelost binnen de garantie. Het is een nette zaak met mooi aanbod, alleen voel ik mij toch een beetje in de maling genomen omtrent het onderhoud. Update: n.a.v. dit bericht is er contact opgenomen vanuit Van der Feer en is het keurig opgelost. Dank Ingmar voor de hulp!
- Ilse
Afgelopen week een Opel Mokka uit 2022 gekocht bij dit bedrijf. De auto zag er top uit en de prijs was ook netjes. De service en het contact was ontzettend fijn. Ze waren eerlijk over onderhoud/reparatie en hielden je op de hoogte van de tijd. Hier kwamen voor mij geen extra kosten bij. Bij het ophalen werd de auto als nieuw overgedragen. Ook gaven ze een goede garantie. Ik kom zeker terug als ik een nieuwe auto nodig heb.
- Sven Kuil
Gisteren een aangenaam gesprek gehad met Ingmar. Niet alleen over de auto waar ik interesse in had, maar ook over de opleiding van zijn zoon. Uiteindelijk nog even een korte proefrit gemaakt en prijs ontvangen voor inruil, met afspraak om vrijdag nogmaals een proefrit te komen maken met mijn zoon. Vandaag, einde van de middag, onverwachts een mail ontvangen dat auto was verkocht... Ik begrijp dat het handel is, maar uit klantgerichtheid had ik toch een belletje verwacht dat een andere koper interesse had en de vraag of ik sneller een besluit had willen nemen. Jammer, gemiste kans, zowel voor mij als voor Van der Feer om er een nieuwe klant bij te krijgen. Vanwege de teleurstelling in deze onverwachte en voor mij niet-klantgerichte gang van zaken, van mij een lage beoordeling.
- jan Ligtenberg
Prima service. Na aankoop werd de auto uitvoerig nagekeken. Bleek dus dat de distributieriem nog vervangen moest worden. Afspraak gemaakt en keurig vervangen. Uitstekend ontvangen en alles keurig afgehandeld. Dikke pluim























