Baak Autocenter B.V.
GeverifieerdBaak Autocenter B.V. is een geverifieerd autobedrijf in Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Mazda, Hyundai. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 225 Google reviews. Op autokopen.nl staan 69 occasions van Baak Autocenter B.V..
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (69 occasions)
Pagina 1 van 3 · 69 occasions beschikbaar
Google reviews over Baak Autocenter B.V.
- René Boeschoten
In februari '26 een jonge Lynk & Co 01 PHEV met weinig km bij Baak gekocht, in maart bleek de door Baak erbij geleverde trekhaak bij gebruik fietsdrager storingen/meldingen op de parkeersensoren en zo te geven. Dit gemeld bij verkoop Baak en het zou worden opgepakt. Één week voordat op vakantie met de caravan heb ik ter herinnering opnieuw contact gezocht met Baak en gesproken met Joey, deze heeft het alsnog onmiddellijk bij de werkplaats laten inplannen. Jeroen (servicemanager) heeft dit vervolgens geweldig opgelost en ben ik erg tevreden met deze goede nazorg en vakkundige en vriendelijke service van Jeroen.
- Jacqueline Schouenberg
Vandaag gebeld door Joey, omdat ik info had aangevraagd aangaande 2 hyundai i20. Stuurde mij daarna de onderhoudsrapporten toe via de mail. Ik heb gevraagd of we tussen 16.00 en 17.00 konden komen om beide auto's te bezichtigen, aangezien we uit Limburg 2 uur nodig hadden. Geen probleem, we waren welkom. Aangezien we onderweg diverse files hadden en 1 keer fout waren gereden heb ik Joey gebeld en hij zou gewoon op ons wachten. Beide auto's stonden klaar toen we kwamen en mijn zoon kon een proefrit maken. We konden de auto gelijk meenemen op eigen verzoek. Eerst wat problemen met overboeking van de betaling wat uiteindelijk wel lukte. Joey had alle geduld en we gingen om 18.30 uur de deur uit, terwijl de zaak eigenlijk al om 17.30 uur dicht is. Super service ! Dankjewel Joey
- Rene Nijenhof
Bij BAAK Autocenter B.V. langs geweest en de eerste gesprekken met Stephan en later met Joey zijn prima verlopen. Afspraken zijn goed nagekomen waarbij mijn neef, met een verstandelijke beperking, als verassing de nieuwe auto mocht onthullen. Bedankt daarvoor en tot ziens.
- Jan de visser
Vorige maand een Mazda 3 gekocht Baak Auto Center. Fantastische service en kwaliteit! Het personeel is vriendelijk en beleefd. Ze houden zich aan gemaakte afspraken. Baak bood een mooie inruilwaarde voor mijn vorige auto. De Mazda werd voor aankoop weer als nieuw gemaakt bij de poetser. Die overigens ongekend vakwerk levert. Het exterieur werd zelfs beter opgeknapt dan afgesproken was! Na 2 weken had ik een kleine storing in de wagen. Baak regelde direct gratis reparatie en zelfs gratis transport van de wagen + eventueel gratis vervangend vervoer. Als kers op de taart was het geheel een halve week eerder gefixt dan afgesproken. Ongekende service van een top bedrijf met fantastisch personeel wat uitblinkt in vriendelijkheid en betrouwbaarheid!
- K H dV
Je komt om een trekhaak te laten plaatsen en vervolgens hebben ze je daarbij ook de kentekenplaat houder vervangen zonder enig overleg, daarboven zit op magische weizen schaden op de klep van de kofferbak. Wanneer we daar terug gaan om er samen naar te kijken word er gelijk gezegt dat het ons word is tegen het zijne, maar dat hij even de monteur gaat halen. De monteur en de jongen die ons hielpen hadden alle 2 al een houding en wisten van niks, er was geen enkele mogelijkheid tot een normaal gesprek. Ik vind de klantvriendelijkheid en het contact behoorlijk slecht en vind het erg jammer dat dit zo loopt. Voor een volgende die mijn review leest heb ik als advies maak goede foto's van uw auto voordat u deze bij deze garage achter laat. Want anders is het uw word tegen het zijne. Groetjes























