Dusseldorp Den Haag
GeverifieerdDusseldorp Den Haag is een geverifieerd autobedrijf in Den Haag, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in BMW. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 615 Google reviews. Op autokopen.nl staan 290 occasions van Dusseldorp Den Haag.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (290 occasions)
Pagina 1 van 13 · 290 occasions beschikbaar
Google reviews over Dusseldorp Den Haag
- Wings Flying
Als ik nul sterren kon geven, zou ik mijn ervaring met deze garage nul sterren geven. Deze officiële BMW werkplaats is pure oplichterij en de meest onprofessionele garage die ik ooit heb ervaren. Mijn auto had duidelijk een probleem met lekkende koelvloeistof. Deze garage voerde alleen een oppervlakkige druktest uit, een methode die helemaal niet geschikt is om verborgen lekkages te detecteren. Na deze simpele test durfden zij onbeschaamd te beweren dat mijn complete koelsysteem helemaal geen lekkage had en dat alles in orde was. Omdat zij het echte probleem totaal niet konden vinden, verzonnen zij opzettelijk een vals probleem om mij op te lichten. Zij vertelden mij dat de oorzaak zou liggen aan een defecte koppeling en drongen mij sterk aan om de gehele koppeling te vervangen voor meer dan €3885. Hoewel ze geen enkele oorzaak gevonden hadden en mijn auto niet repareerden, factureerden ze mij toch meer dan €208 euro aan onterechte kosten. Toen ik dit onrechtmatige bedrag terugvroeg, weigerden ze botweg iedere terugbetaling. Ik was oorspronkelijk van plan om direct een klacht in te dienen bij de Consumentenbond. Echter weiger ik mijn kostbare tijd en energie te verspillen aan zulke onintegere, onbekwame oplichters. Vervolgens ben ik naar een normale, eerlijke garage gegaan. Daar hanteren zij de juiste regel: geen oorzaak gevonden, geen betaling. Zij hebben de echte lekkage direct gevonden en perfect hersteld, mijn auto functioneert sindsdien feilloos. Ik voeg al mijn facturen, testgegevens en bewijsfoto’s toe aan deze review, zodat iedereen kan zien hoe deze officiële BMW werkplaats bewust onkundig klanten bedriegt en onnodige dure reparaties aanpraat. Ondanks hun officiële titel ontbreekt het hun aan elk vakmanschap en eerlijkheid. Alleen wie zijn geld graag zomaar weggooit kan hier naartoe gaan. Iedereen anders: vermijd deze werkplaats absoluut voor altijd!
- Andrzej
WAARSCHUWING: Onjuiste diagnoses en ongeautoriseerde facturen. Als BMW-eigenaar ben ik zwaar teleurgesteld. Dusseldorp stelde een valse diagnose (lekkage voorste radiateur door steenslag), wat later door een onafhankelijke reparatie in maart 2026 werd weerlegd. De echte oorzaak was een defect onderdeel dat zij zelf in april 2025 hadden geplaatst (materiaalfout). Ondanks harde bewijzen weigeren ze verantwoordelijkheid te nemen. Bovendien sturen ze facturen voor werkzaamheden waarvoor nooit toestemming is gegeven. Ze lieten mij en mijn zwangere verloofde in onzekerheid in december. Onethisch en onprofessioneel. Vermijd deze plek als u integriteit waardeert.
- Roland Pellemans
In een woord, excellent. In verband met terugroepacties onze X1 18d s-drive uit 2010 naar Dusseldorp Den Haag gebracht voor twee reparaties, airbag en accu bekabeling. Om 0800u in de ochtend keurig ontvangen in een zeer professionele en actieve omgeving, alles gaat in goed overleg, alles wordt perfect opgelost, kosteloos en onder volledige garantie, ook na onverwacht optredende storing van de FRM unit die eveneens kosteloos is vervangen. Ook als particulier met een oudere BMW ben je hier zeer welkom, ook voor onderhoud. Kortom zeer tevreden en de X1 zal hier verder in onderhoud blijven.
- Kaan
Ik bracht mijn auto X5 M50d op 17 maart in perfecte staat naar BMW Dusseldorp Den Haag voor een eenvoudige APK keuring. Ik had geen problemen met de auto en verwachtte gewoon een standaard onderhoudsbeurt. Filters controleren, lampjes testen, en dergelijke. Aan het einde van de dag werd ik gebeld met de melding dat mijn auto klaar was. Ik arriveerde rond 15:45 om hem op te halen, maar moest vervolgens onnodig een half uur wachten in de showroom. Uiteindelijk kwam de werkplaatschef (Ferry van Setten) naar me toe, zichtbaar gestrest, en vertelde dat het voor differentieel geklapt was tijdens de keuring bij de remmen bank test… Wat deze situatie alleen maar verergerde, is dat BMW Dusseldorp elke vorm van verantwoordelijkheid ontkent. Ze gebruikten juridische termen (door Ozan Gevenc) om mij af te weren en stelden voor dat ik zelf moest opdraaien voor de reparatiekosten, berekend op €7315,87 euro. Dit terwijl ik de auto rijdend en probleemloos had afgeleverd! Meerdere onafhankelijke experts en andere garages hebben bevestigd dat de schade vrijwel zeker is veroorzaakt door een foutieve instelling van de remmenbank, wat het differentieel onder extreme druk zette en uiteindelijk explodeerde. BMW Dusseldorp Den Haag heeft me vervolgens geen leenauto aangeboden in de tussentijd dat er een schade-expert moest langskomen, geen enkele compensatie geboden, en bleef volharden dat dit mijn probleem was. Ik heb uiteindelijk zelf een transport geregeld om mijn auto naar BMW Renova in Roosendaal te laten brengen, waar ik gelukkig wél professioneel werd geholpen. Als klant verwacht ik van een officiële BMW-dealer een bepaald niveau van verantwoordelijkheid, expertise, klantvriendelijkheid en eerlijkheid. In plaats daarvan ben ik opgezadeld met torenhoge kosten, gebrekkige communicatie en respectloos gedrag. BMW Dusseldorp Den Haag heeft me laten zitten met een kapotte auto en een rekening van €7315,87 euro, zonder ook maar een greintje verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten. Absoluut schandalig. Wie slecht behandeld wilt worden, een kapot diffrentieel wilt krijgen en met een hoge rekening opgezadeld wilt worden na een APK beurt moet vooral naar BMW Dusseldorp komen.
- Ron van Maaren
Na een bewogen aankoop waarbij een door mij via iDin bevestigde premium selectie BMW ineens dubbel verkocht bleek. Is mij een nieuwe geleverd. Die is afgeleverd door Rogier Boersma. Rogier maakte alles goed wat er fout was gegaan. Ontving mij gastvrij en legde alles over mijn BMW heel goed uit. En hele prettige ervaring met Rogier dus. Ik ga nu genieten van mijn prachtige BMW. Rogier bedankt!























