Ekris Heerlen
GeverifieerdEkris Heerlen is een geverifieerd autobedrijf in Heerlen, Limburg. Gespecialiseerd in BMW. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 229 Google reviews. Op autokopen.nl staan 113 occasions van Ekris Heerlen.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (113 occasions)
Pagina 1 van 5 · 113 occasions beschikbaar
Google reviews over Ekris Heerlen
- Johan Jannsen
Inderdaad niet 1 ster waard en waarom staat hier onder geschreven Auto gezien Flevoland zou naar heerlen gebracht worden. De dag erna uit nieuwsgierigheid ff langs ekris heerlen. Verkoper gesproken onderhandeld overeen gekomen toen ik wilde tekenen kregen we te horen oeps auto is 5 minuten geleden verkocht. Coulance nee hoor 0.0 voor ons nooit meer ekris rij ik liever half uur naar Echt daar wordt je nog als klant behandelt
- V. Geurten
Absoluut waard om hier opnieuw mijn auto te kopen! In feb 2023 heb ik hier mijn BMW 318i gekocht bij de verkoper Dave Paffen. Mijn grootste lof en complimenten voor hoe ik als klant naar hoogst mogelijke tevredenheid ben behandeld. Om te beginnen met de ruime tijd die voor mij werd genomen, doorspreken en rekenen van alle mogelijkheden en het aanbieden van een heel nette prijs. Nog belangrijker, de periode na de verkoop ging Dave beyond the call of duty om de auto pico bello te maken. Bij aflevering werden alle krasjes en puntjes keurig gemaakt, de velgen opnieuw gespoten en was alles zelfs beter dan conform afspraak. Daarbij werd ook de navi geupdate, een beurt gedaan en niet geschroomd om kosten te maken om mij een uitstekende auto af te leveren. Ik heb er dan ook bijna twee jaar lang plezier van gehad. Niettemin, ik reed altijd met een gevoel dat als er iets was, ik degelijk geholpen zou worden. Bij de onderhoudsbeurt kreeg ik dan ook een gelijkwaardige auto mee en werd alles conform afspraak en tijd gedaan. Ja, een dealer is wat duurder dan een 'gewone' garage maar het is het absoluut waard. De service is subliem, je wordt echt als gewaardeerde klant behandeld en men doet werkelijk al het reëel mogelijke om je te helpen. Dat maakt het prijskaartje dubbel en dwars waard. Dave en Ekris, hartelijk dank en de volgende auto wordt weer bij jullie gekocht!
- kiara nademi
Ik zou het liefst nul sterren geven als ik kon. De ervaring was verschrikkelijk. De verkoper leek meer geïnteresseerd in een snelle verkoop dan in mijn behoeften. De auto die ik wilde kopen had duidelijk problemen, maar ze probeerden me toch te overtuigen. Toen ik uiteindelijk vertrok zonder te kopen, leek de verkoper opgelucht. Verspil hier je tijd niet.
- tim hoffers
Wat een puinhoop! Ik had een afspraak voor een proefrit, en toen ik daar aankwam, was de auto niet klaar. Toen ze de auto wel hadden, was deze vies en leek er niet goed voor te zijn gezorgd. De verkoper was onbeleefd en wist niets over de auto. Ik heb hier mijn tijd verspild, ga hier niet heen.
- Daniël Jacobs
Fijne en mooie BMW dealer Prettige en deskundige medewerkers























