Ford Alphen aan den Rijn
GeverifieerdFord Alphen aan den Rijn is een geverifieerd autobedrijf in Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Ford, Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 342 Google reviews. Op autokopen.nl staan 66 occasions van Ford Alphen aan den Rijn.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (66 occasions)
Pagina 1 van 3 · 66 occasions beschikbaar
Google reviews over Ford Alphen aan den Rijn
- Gijsbert van Overbeek
Bij Zeeuw en Zeeuw Alphen, een occasion Ford Focus wagon 8 maanden geleden gekocht. Met 1 jaar BOVAG-garantie. Op het moment van de koop en het ophalen van de auto is niets te gek, dikke rode strik op de auto, slingers, ballonen, fanfare nog net geen paaldanseres. (Met andere woorden, poeslief en aardig zijn net labradors) En ja dan gaan rijden. De auto op zicht rijdt prima, maar toen de winter er aan kwam en het vochtig en vriesweer was had ik steeds last van veel vocht in de auto, zo erg dat ik de binnenkant van de ramen ook het ijs moest verwijderen. Ben daar in totaal 3 maal voor terug geweest, bij de derde keer ze netjes een mail met lees bevestiging gestuurd met het verzoek het vocht probleem nog 1 maal daadwerkelijk op te lossen. De volgende dag krijg ik een bevestiging dat de mail is gelezen, maar naar 14 dagen geen reactie. Moest dus weer zelf contact met ze opnemen. Na een hoop gedoe, een afspraak gemaakt en de auto 2 weken daarna gebracht. Ze kunnen het probleem niet vinden krijg ik te horen, dat wil dus zeggen, dat ze me een ondeugdelijk product hebben verkocht. Wat nu het voorjaar eraan zit te komen, is de kans groot dat ik er dan geen last van zou hebben, MAAR als de winter eind dit jaar weer begint is het vocht probleem er weer en zitten de ramen weer potdicht. En de garantie is dan verlopen. Moet wel erbij aangeven dat ik de werkplaats en de receptie niets kwalijk neem, denk echt dat die jongens hun best hebben gedaan om het probleem op te lossen. Maar nu zit ik met een auto die niet in order is. Dit aangegeven bij Zeeuw en Zeeuw Alphen, om tot een oplossing te komen. Moet zelf weer bellen om te vragen of het al besproken is, krijg dan te horen ze zijn het net aan het bespreken. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, Ik zelf wil de auto weer terug doen, en dan evt. een andere gaan kopen, is een discussie geweest van ruim twee en half uur. Eerst komen ze met een handel inruilprijs voor mijn auto. Wat belachelijk is. Maar naar een hoop heen en weer zijn weer uitgekomen. Had inmiddels 6000 kilometer met de auto gereden, dat heeft me 1300 euro gekost wat afschrijving betreft. Moest wel weer dik geld bij om een andere auto te kopen, wel 1 jaar jonger en een luxe uitvoering. Wat me wel verbaast is dat ze de auto weer gewoon te koop aan bieden voor dezelfde prijs als waar ik de auto toen voor gekocht hebt. Is dus gewoon een verdien model bij Zeeuw en Zeeuw. En de persoon die de auto gaat kopen, heeft van de winter dus echt een probleem. Je wordt door de Zeeuw en Zeeuw niet Serieus genomen, als je dus daadwerkelijk een probleem hebt die niet op te lossen is. Je moet dan zelf op je strepen staan om je gelijk te halen. Denk je bij een echte Dealer dat het wel goed zit als je problemen met je auto krijgt, Niet bij Zeeuw en Zeeuw Alphen aan den Rijn. Ze geven aan, Betrokken, Onderscheidend, Deskundig, Ambitieus, en Geïnteresseerd te zijn, Geld niet voor de mannen die verantwoordelijk zijn als er daadwerkelijk een probleem is, die opgelost moet worden. Ik hoop dat ik met de auto waar ik nu 1 week in rijdt meer plezier van mag hebben.
- Nance de Brabander
Mijn ervaring met Zeeuw & Zeeuw Alphen aan den Rijn is helaas erg teleurstellend. Ik heb tot twee keer toe — zelfs maanden geleden al — gevraagd om een indicatie of een globale prijs voor een kleine beurt. Telkens werd mij verteld dat ze mij geen prijs of richtlijn konden geven. Dat vond ik al vreemd. Maar op het moment dat ik uiteindelijk aan de balie stond, kon de medewerker de prijs ineens wél direct uit de computer oplezen. Die prijs was bovendien absurd hoog. Dat roept bij mij grote vraagtekens op over de transparantie. Daarnaast had ik een kleine beurt ingepland, maar er werd gesproken over een grote beurt. Ook werd er eerst gezegd dat de prijs exclusief btw was, daarna en vervolgens weer inclusief. Dit geeft totaal geen vertrouwen. Verder had ik op basis van hun eigen e-mail ook een APK-keuring ingepland. Eenmaal aan de balie werd mij echter verteld dat de APK pas volgend jaar nodig is. Dit was vooraf niet gecommuniceerd en zorgt opnieuw voor verwarring en onnodige afspraken. Ik moest constant zelf achter informatie aan, kreeg amper contact en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Tussen neus en lippen door werd mij verteld wat een kleine beurt allemaal inhield, verre van specifiek. Ik moest vanachter de balie met iemand communiceren die verderop achter een computer zat. Een man mompelde vervolgens het één en ander in bij de medewerkster. Het voelde allemaal niet correct, alsof ze mij aan het misleiden waren. Vandaag ben ik uiteindelijk zonder de afspraak door te laten gaan vertrokken, omdat ik het onacceptabel vind hoe onduidelijk en onprofessioneel er wordt omgegaan met communicatie en prijzen. Dit is niet de service die je mag verwachten. Erg teleurstellend. Ik heb mijn afspraak ondertussen elders gepland. Exact hetzelfde kleine onderhoud, ze konden mijn direct een prijsopgave geven. En dat voor de hélft goedkoper. Ook de werkplaats moest hard lachen toen ik ze vertelde wat ze mij wilde laten betalen hiervoor. Jullie hebben het voor elkaar. Ik kom hier niet meer terug.
- Marleen Zuijderduijn
Onlangs een nieuwe Ford Puma aangeschaft bij Zeeuw&Zeeuw - locatie Alphen. Onze verkoper, Patrick, was zeer behulpzaam, vriendelijk, meedenkend en professioneel. We hebben het contact met hem als zeer prettig ervaren! Ook tijdens het opleveren van de auto was alles super snel en goed geregeld. Dikke 9 voor Zeeuw & Zeeuw!!
- ed tim
Top garage! Kan niet anders zeggen,word altijd vriendelijk geholpen en zelfs met een klein probleempje ben ik er snel tussendoor geholpen👍👌 Ga zo door☺️☺️☺️
- Nico
Fijn autobedrijf. Bij aankoop en verkoop van onze auto realistische bedragen. Goed advies van verkoper Hasan en hij gaf veel informatie. Hij was behulpzaam, vriendelijk en we waren bij Hasan op ons gemak. Nog niet in de werkplaats geweest, hopelijk ook niet te vaak, maar de aflevering/controle van de gekochte auto door de werkplaats was keurig verzorgd.























