Gearup Automotive
GeverifieerdGearup Automotive is een geverifieerd autobedrijf in Goor, Overijssel. Gespecialiseerd in Mercedes-Benz, Škoda, BMW en meer. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.6 op 5, op basis van 49 Google reviews. Op autokopen.nl staan 20 occasions van Gearup Automotive.
Aanbod (20 occasions)
20 occasions beschikbaar
Google reviews over Gearup Automotive
- Rianne Heikoop
Hebben hier recent een auto gekocht, Alles verliep soepel en contact was heel fijn!😌 Ook de deal was snel gemaakt. Auto kreeg nog nieuwe apk en een afleverbeurt + 2 nieuwe bandjes zonder extra kosten. Kortom hele fijne garage en eigenaar waar je met een gerust hart een mooie occasion kan kopen🚘
- Jack Ten Beste
Fantastische ervaring met Gear Up Automotive! Gear Up Automotive is een autohandel waar betrouwbaarheid en professionaliteit écht vooropstaan. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk geholpen en kreeg ik duidelijke, eerlijke informatie over de auto’s die ze aanbieden. Geen poespas, geen verkooppraatjes, gewoon transparantie. De auto die ik heb gekocht was precies zoals beschreven: netjes, technisch in orde en tegen een scherpe prijs. Het hele aankoopproces verliep soepel en zonder verrassingen. Ook na de verkoop blijft de service uitstekend; ze denken met je mee en staan klaar voor vragen. Een autohandel waar je met een gerust hart een auto kunt kopen. Aanrader!
- Henriette Sitters
Ik heb laatst mijn auto hier gekocht, en een top ervaring gehad! Rustig een proefrit kunnen maken en toch voor de zekerheid de auto nog even laten checken bij mijn vaste garage. Alles was als omschreven, en ook nog eens lekkere koffie bij de afhandeling. Bedankt Bas!
- Marcel Oosterhof
Geweldige ervaring gehad goede service en komen de afspraken na keurig kan het rustig adviseren ga zo door Bas auto bevalt prima !!
- Marianne Frederiks
Ik wil graag mijn ervaring delen over een bezoek aan Gear Up Automotive in Goor met de intentie om een auto te kopen. Helaas was deze ervaring allesbehalve positief. Tijdens het gesprek kreeg ik het gevoel dat er niet volledig transparant werd gecommuniceerd over de staat van de auto. Er waren aanwijzingen dat er verborgen gebreken konden zijn, maar hierover werd niets vermeld. Dit wekt weinig vertrouwen bij een potentiële koper. Daarnaast vond ik de houding van de verkopers dwingend en intimiderend. In plaats van een open en klantvriendelijke benadering, voelde ik mij onder druk gezet om snel een beslissing te nemen. Dit is niet hoe een klant behandeld zou moeten worden, zeker niet bij een grote aankoop zoals een auto. Op basis van deze ervaring heb ik besloten geen zaken te doen met dit bedrijf. Mijn advies aan anderen: wees voorzichtig, stel kritische vragen, laat een (onafhankelijke) keuring uitvoeren en laat je niet onder druk zetten. Transparantie en respect voor de klant zouden voorop moeten staan, maar dat heb ik hier helaas niet ervaren. Wat ik bijzonder vind, is dat dit bedrijf zoveel positieve reviews heeft. Deze ervaring heb ik absoluut niet, en ik raad iedereen aan om niet blind te vertrouwen op die beoordelingen, maar zelf goed onderzoek te doen. Bovendien valt het op dat er op negatieve reviews door iemand van het bedrijf wordt gereageerd, vaak op een manier die lijkt bedoeld om zichzelf te verdedigen in plaats van om het probleem op te lossen en open en eerlijk en transparant te zijn. Dat zegt voor mij veel over de houding van dit bedrijf. UPDATE 4-12-2025 zoals dus aangeven reageert het bedrijf dus alleen op negatieve reviews...... Normaal schrijf ik nooit een review maar naar aanleiding van mijn bezoek aan dit bedrijf vond ik dit wel nodig.



















