Hedin Automotive Ford in Lijnden
GeverifieerdHedin Automotive Ford in Lijnden is een geverifieerd autobedrijf in Lijnden, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 154 Google reviews. Op autokopen.nl staan 18 occasions van Hedin Automotive Ford in Lijnden.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (18 occasions)
18 occasions beschikbaar
Google reviews over Hedin Automotive Ford in Lijnden
- Jasper de Vreugt
Recent bij Volvo Lijnden geweest voor een reguliere servicebeurt voor mijn elektrische XC40. Hoewel de servicebeurt prima werd uitgevoerd was de ontvangst extreem nors en kortaf: er kon geen 'goedemorgen' vanaf. Ondanks dat er verder geen klanten waren duurde het even voordat iemand vanaf zijn computerscherm opkeek. De V60 huurauto (een demo) kostte ook nog eens 100 euro per dag, wat extreem veel is voor de halve dag dat ik hem heb gebruikt. Kortom, een zeer matige klantbeleving.
- Vincent Eshuis
Ik zag hier een Link & Co staan, even gebeld en kon meteen de volgende dag komen. Bij de dealer werd ik geholpen door Thomas, een goede nette verkoper die echt service bied. helaas stond er bij hem op locatie geen BTW auto, maar we mochten toch even rijden om kennis te maken met het rijgedrag van de auto. Met Thomas afgesproken dat hij even wat zou laten weten als er weer een btw auto zou komen. Dit heeft hij keurig gedaan alleen had ik elders al een Lynk & co gekocht. ik raad iedereen deze dealer en verkoper aan. We zijn netjes geholpen. Ga zo door!
- Ridwan 2004
Ik ben helaas niet tevreden over mijn ervaring bij deze autogarage. De communicatie verliep slecht en ik werd niet goed op de hoogte gehouden van wat er met mijn auto gebeurde. Daarnaast duurde de reparatie veel langer dan afgesproken en voelde het alsof mijn vragen niet serieus werden genomen. Voor de prijs die ik uiteindelijk moest betalen, had ik een professionelere service verwacht. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug.
- Gulay avsar
Je gaat voor een nieuwe auto aanschaf, laat je auto taxeren, geef netjes je email telefoon voor terugkoppeling, na een week niks nada, geen email geen telefoon, bel je ze op word je weggedrukt. En dat smorgens om 09.30u. Nog niet wakker kennelijk. Als de email gestuurt is kan het in de spam gekomen zijn, maar ik zou de klant bellen na twee dagen of ze de mail heeft ontvangen en wat ze er van vind. Of uitnodigen voor een gesprek weer. Geen van allen is gebeurt blijkbaar verdienen ze genoeg en zijn niet uit op nieuwe klanten.
- Lukas
Mensen op locatie zijn erg goed, maar de telefoniste op het centrale inbelnummer helaas niet, daar moet je even doorheen...

















