Hedin Automotive Kia in Sittard (voorheen Janssen Kerres)
GeverifieerdHedin Automotive Kia in Sittard (voorheen Janssen Kerres) is een geverifieerd autobedrijf in Sittard, Limburg. Gespecialiseerd in Kia. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 3.6 op 5, op basis van 246 Google reviews. Op autokopen.nl staan 70 occasions van Hedin Automotive Kia in Sittard (voorheen Janssen Kerres).
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (70 occasions)
Pagina 1 van 3 · 70 occasions beschikbaar
Google reviews over Hedin Automotive Kia in Sittard (voorheen Janssen Kerres)
- Walter Bulkens
Ik was hier op een zaterdagmorgen omdat mijn dochter er proefrit had aangevraagd voor een occasion. Ik was er 10 min vroeger dan mijn dochter. De verkoper vroeg of hij mij kon helpen, waarop ik hem uitlegde waarom ik er was. De verkoper bekeek zijn computer, en schoot meteen in actie om een gloednieuwe kia, te laten aftanken en klaar zetten. Toen ik hem erop attendeerde dat het een occasion betrof, die mijn dochter nadrukkelijk met kenteken erbij op hun eigen site had aangevraagd bleek dat deze niet klaar stond. De auto moest nog vanaf de eerste verdieping naar buiten worden gebracht. Verder lag deze nog vol met 4 extra banden. De auto was gewoon geparkeerd zoals de vorige eigenaar hem had ingeruild. Niet gepoetst, niet nagekeken niks. Mijn dochter verscheen met haar vriend, om samen proef te rijden. De verkoper had duidelijk geen hoge pet op van vrouwen, hij zij steeds, zo jullie willen een auto kopen, waarop mijn dochter zij nee ik wil een auto kopen. Ook wilde de verkoper nog voordat we de auto ook maar gezien of proef gereden hadden weten of ze de auto wilde financieren en wat haar budget was. En of ze wat had in te ruilen, dan kon hij dat alvast taxeren. Allemaal zaken die er in dit stadium van het proces, een proefrit maken niet toe deden. Mijn dochter heeft een half uurtje proef gereden, met mij op de bijrijder stoel en haar vriend achterin. We hebben de auto eens goed bekeken, de beschrijving in de advertentie vergeleken met de werkelijkheid, helaas stond er veel onjuist vermeld bij het voertuig. Bij terugkomst bleek de verkoper nog met een stel in gesprek en hebben we met veel geduld en koffie, bijna een uur gewacht voor hij eindelijk beschikbaar was. En hoe ze de proefrit gevonden hadden en of het de juiste auto was. Mijn dochter al behoorlijk geirriteerd dat de verkoper , zij komt voor een auto, niet haar vriend en niet ik. Misschien zegt ze, dat hangt ervan af. De verkoper doet heel irtitant, uit de hoogte, hoezo de prijs is de prijs. Nou bevoorbeeld of de rest fabrieksgarantie wordt overgedragen. Op die vraag had hij niet gerekend, ook niet vooraf bekeken. Na wat uitzoek werk, ja dat kan met aflever pakket a 795 euro. Nee zegt mijn dochter, gewoon zonder die 795 euro extra. De verkoper doet heel gewichtig, rekent het totaal incl die 795 extra uit en zegt dan uit coulance doe ik je matsen gaat er 350 euro van af. Zijn domste opmerking ooit, op dat moment stond definitief vast voor haar, hier koop ik geen occasion. Toen dat duidelijk werd vertelt aan de verkoper werdt deze helemaal onuitstaanbaar. Hoezo ik dacht we hadden een deal, je hebt toch over de prijs gepraat, dan wil je toch zeker ook kopen. Heel onprofessioneel, om zo te proberen een potentieele koper onder druk te zetten. En hoewel mijn dochter jong is, en voor haar eerste auto kwam kijken, laat ze zich niet in de hoek zetten door een slechte verkoper. Autos genoeg we kijken wel een deur verder.
- Miranda Cremers
Wat is bij Hedin aan de hand? Voor een kleine beurt auto met update navigatie kun je beter de lunchbox en veel geduld meenemen. Vandaag heeft dat ruim 4 uur geduurd. Denk dat ze alle onderdelen van de motor (op)gepoetst hebben. Misschien kunnen ze de optie "wachten tijdens afspraak" beter weghalen of met de waarschuwing "wij kunnen u niet garanderen hoelang u moet wachten want ons updatesysteem is uit het flintstonetijdperk" of waren ze soms vergeten dat er iemand zat te wachten. Totdat hem uiteindelijk de stoom uit de oren kwam. Ineens was de update klaar...
- Yves Cordewener
Recent heb ik mijn auto hier gebracht voor een grote beurt en ik ben zeer tevreden over de service en het enthousiasme van het team. Ik werd vooraf netjes gebeld met een duidelijke prijsopgave en er is geen werk uitgevoerd zonder overleg met mij. De medewerkers denken mee, zijn vriendelijk en leggen precies uit wat er gedaan is. Mijn auto rijdt weer perfect en alles was op tijd klaar, zoals beloofd. Kortom: betrouwbaar bedrijf, eerlijke prijzen en uitstekende service. Ik kom hier zeker terug!
- Vincent Crijns
Mijn Kia hier gebracht voor een grote beurt en de service is duidelijk verbeterd sinds de laatste beurt die ik hier heb laten uitvoeren. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd netjes met mij mee gedacht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, geen gedoe of verrassingen achteraf. Mijn auto rijdt weer perfect. Zeker een aanrader!
- Sensu
Ze hebben mij een audi verkocht zonder onderhoudspapiere. Let goed op voor de verkoper Nicky Verheggen!!! Nu zit ik ermee. Als ik ze mail reageren ze niet.. let alsjeblieft op mensen























