Hedin Automotive smart in Amsterdam-Zuidoost
GeverifieerdHedin Automotive smart in Amsterdam-Zuidoost is een geverifieerd autobedrijf in Amsterdam Zuidoost, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Smart. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 3.7 op 5, op basis van 587 Google reviews. Op autokopen.nl staan 4 occasions van Hedin Automotive smart in Amsterdam-Zuidoost.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (4 occasions)
4 occasions beschikbaar
Google reviews over Hedin Automotive smart in Amsterdam-Zuidoost
- Apocalyps Diensten
WAARDELOOS!!! WAARDELOOS!!! Mijn ervaring met Hedin Automotive Amsterdam was ronduit teleurstellend. Ik kwam langs met een eenvoudige vraag over welke service- en garantiecontracten actief zijn op mijn eigen auto. In plaats van normale service kreeg ik te maken met onnodige en buitensporige eisen: autopapieren, tenaamstelling, legitimatie en zelfs de auto zelf moesten eerst worden overlegd voordat er überhaupt informatie gedeeld werd. Dit staat totaal niet in verhouding tot de vraag en wekt de indruk dat er eerder wordt tegengewerkt dan geholpen. Opvallend genoeg is deze informatie bij andere Mercedes-dealers wél zonder problemen te verkrijgen, wat het verschil in service des te duidelijker maakt. De communicatie en houding laten te wensen over en geven weinig vertrouwen in de professionaliteit van deze vestiging. Voor een merk als Mercedes-Benz verwacht je een acompleet andere standaard.
- Wilbert Smit
Standaard service beurt laten uitvoeren bij deze merkdealer. De factuur was zonder reden 20% hoger dan de offerte. Als ik dat had geweten was ik wel ergens anders naartoe gegaan!
- Amrish Loilargosain
Nog nooit zo een slechte Mercedes ervaring gehad. Loop met mijn vrouw de dealer in niemand die je groet of vraagt die je kan helpen. Ik kwam naar Mercedes CLE kijken. Letterlijk rondje om de auto gedaan samen met mijn vrouw ingestapt. Verkopers kijken naar je maar komen je niet een helpen. Wilde graag een proefrit maken, maar als je niet ees te woord wordt gestaan heeft dat natuurlijk geen zin. Heel ver vandaan blijven zou ik zeggen als je een niet-westerse uiterlijk hebt of naam. Echt geen woorden voor!
- Berry Stapper
Mocht je je afvragen waarom je nooit een nieuwe Smart ziet rijden: bij dé Smart vestiging in onze hoofdstad hebben ze niet eens een 1 of een 3 staan...
- Refik Yağlıcı
Vriendelijk en behulpzaam personeel, er zijn flexkantoorruimtes beschikbaar. Koffie is lekker. En onze auto wordt netjes en professioneel onderhouden.



