Louwman Lexus Den Haag
GeverifieerdLouwman Lexus Den Haag is een geverifieerd autobedrijf in Den Haag, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Lexus. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 185 Google reviews. Op autokopen.nl staan 69 occasions van Louwman Lexus Den Haag.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (69 occasions)
Pagina 1 van 3 · 69 occasions beschikbaar
Google reviews over Louwman Lexus Den Haag
- marcin pakulnicki
Kreeg red carpet bij aankoop auto, maar moest mijn auto gwn brengen en halen (grote beurt) , kreeg de auto vies terug. Kijk, dat is pas service Ook zouden bij aankoop banden rondom zijn vervangen, maar bij de beurt 10 maanden later zou ik zgn door mijn 'sportieve rijstijl' de banden (met dotcodes uit 2023) 5-6 mm hebben afgereden. Tuurlijk. Ik kan helaas geen 0 sterren geven Gelukkig zijn de autos zelf wel van goede kwaliteit
- Arash Ghajarjazi
Teleurstellende ervaring bij Louwman Lexus Wij hadden ons eigenlijk al vastgelegd op een Lexus UX250h. We gingen naar de showroom en ontmoetten Martin, die in het begin een zeer benaderbare en behulpzame persoon leek. Heel communicatief ook. Hij liet ons een paar auto’s zien. Geen druk, geen onprofessioneel gedrag. We vonden hem erg prettig en besloten een proefrit te maken. Binnen minder dan een dag stond er een auto voor ons klaar. We reden ermee en het was geweldig. We waren er nog meer van overtuigd dat Lexus de auto was die we wilden kopen. Daarna vroegen we of een van de beschikbare UX250h’s naar voren kon worden gebracht, niet voor een proefrit, maar gewoon om even rond te kijken. Martin was nog steeds erg behulpzaam. We gingen die dag naar huis en de volgende dag vroegen we naar een andere beschikbare UX250h. Deze keer plande hij opnieuw een proefrit voor ons in. Hij zei geen woord over dat dit lastig of vervelend zou zijn. Ik had hem verteld dat we serieus waren over de auto en verder wilden gaan als alles goed zou blijken te zijn. De volgende dag stond de auto klaar voor de proefrit. We reden ermee en merkten dat de airco niet werkte. We merkten ook dat de stoelen niet elektrisch waren en geen stoelverwarming hadden. Dat stond al in de beschrijving, dus dat was op zich geen verborgen probleem. Maar de defecte airco stond daar natuurlijk niet in, en Martin wist daar blijkbaar ook niets van. We reden terug naar de showroom en vertelden hem over de airco. Hij ging in de auto zitten, en vanaf dat moment leek Martin niet meer zo behulpzaam en vriendelijk als daarvoor. Hij probeerde ons eerst ervan te overtuigen dat de airco wel werkte. Maar toen het probleem duidelijk zichtbaar was, accepteerde hij het uiteindelijk. Daarna gaf hij, zonder enige technische controle, zonder de motorkap te openen, gewoon zittend op dezelfde stoel, zijn diagnose: het koudemiddel moest worden bijgevuld. Hij was daar 100% zeker van. Ik vond dat eerlijk gezegd vreemd en empirisch nogal twijfelachtig. We dachten toen: oké, laten we hem geloven. Misschien lossen ze het probleem op en kunnen we de auto alsnog kopen. Daarna wilden we onderhandelen over de prijs. Onze tactiek was om te zeggen dat de stoelen niet elektrisch waren en dat de auto daardoor eigenlijk geen hoge prijs waard was. Maar voordat we het wisten, reageerde Martin geïrriteerd. Hij zei dat we al vóór de proefrit hadden kunnen weten dat de stoelen niet elektrisch waren. Zijn probleem, zei hij, was dat hij elke auto moest laten schoonmaken nadat hij die voor ons had klaargezet. Hij had dit drie keer gedaan, en iedere keer kostte dat €120. Hij bleef beleefd, maar hij was duidelijk niet blij. Ik antwoordde op zijn op zich begrijpelijke bezwaar: “We willen de auto nog steeds kopen, en ons belangrijkste probleem is de airco. We noemen de stoelen alleen omdat we over de prijs willen onderhandelen. En eerlijk gezegd: als dit allemaal lastig voor u was, dan hadden we graag gehad dat u dat eerder had gezegd, voordat u de auto voor ons liet klaarzetten.” Toen zei hij: “Laten we dit gesprek stoppen,” en hij bood zijn excuses aan. “Oké, ik ben blij dat we elkaar begrijpen,” zei ik, en daarna namen we afscheid. Mijn indruk is dat Louwman een soort monopoliepositie heeft rond Lexus in Nederland. Ze weten dat maar weinig mensen in Nederland Lexus kopen, en dat als mensen dat wel doen, ze toch min of meer aan hen vastzitten. Daardoor lijken ze niet veel te investeren in verkoopvaardigheid, finesse of een echt klantgerichte benadering. Ik geef hier één ster, vooral omdat ik wil dat deze review gezien wordt. Eerlijk gezegd zou ik, gezien Martins hulp in het begin, misschien drie sterren geven, maar zeker niet meer dan dat. Maar omdat Martin op een echt onprofessionele manier geïrriteerd raakte — door bijvoorbeeld te benadrukken hoeveel moeite en kosten het hem had gekost om de auto’s voor ons klaar te laten zetten — heb ik besloten om het idee om in Nederland een Lexus te kopen los te laten. Bedankt voor het lezen van mijn ervaring.
- Paata Akhvlediani
Wat betreft mijn ervaring van 8 januari: ik heb de auto toen gebracht voor onderhoud en APK, inclusief controle, (hybride-accu check en health check. Uiteindelijk heb ik €89 betaald) , maar het enige dat ik heb ontvangen is foutcode P3000. Ik had verwacht dat het probleem verder toegelicht zou worden. Daarnaast was beloofd dat de auto na APK en onderhoud gewassen zou worden, maar dat is niet gebeurd. Ook weet ik niet zeker of het volledige onderhoud daadwerkelijk is uitgevoerd. Overigens stond de rode carpet card niet aangegeven. En wat betreft de ruiten vloeistof: volgens jullie is er ongeveer 250 ml bijgevuld, tenzij ik diezelfde ochtend zelf de tank al tot de rand heb bijgevuld. Moet ik hier tevreden mee zijn?
- pietje bel
Tijdens de laatste onderhouds beurt bleek dat er bij onze Lexus NX300H 2016 de dempers van de achterklep versleten waren, Pjer van der Kraan die bij de balie zat , die wees mij erop dat op onderdelen zoals deze 10 jaar garantie zat. Pjer heeft alles super voor ons geregeld en alles is onder garantie gemaakt . TOP service van Lexus Den Haag. Bedankt Pjer voor alles
- Piet Hagemeijer
Offerte per mail aangevraagd op de HVJ-88-X een NX uit 2023 bij Louwman Den Haag. Na paar dagen maar eens gebeld. Meneer van de verkoop aan de lijn die zei dat hij ontzettend druk was met zijn vele mails. Okay volop begrip mijnerzijds. Nu 1 1/2 week later nog geen reactie. Jammer dit. Ga het bij andere vestiging nog eens proberen .Ik heb altijd geleerd dat je het ijzer moet smeden als het vuur heet is. Niet als het gedoofd is. Doe er jullie voordeel mee























