Louwman Toyota Roosendaal
GeverifieerdLouwman Toyota Roosendaal is een geverifieerd autobedrijf in Roosendaal, Noord-Brabant. Gespecialiseerd in Toyota. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 277 Google reviews. Op autokopen.nl staan 66 occasions van Louwman Toyota Roosendaal.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (66 occasions)
Pagina 1 van 3 · 66 occasions beschikbaar
Google reviews over Louwman Toyota Roosendaal
- Monique Bakhuijzen-Pons
Een paar weken geleden lekte mijn Yaris benzine. We brachten de auto, het was druk maar zodra er ruimte zou zijn, zou 't nagekeken worden. Toen was er niks zichtbaar, zij zagen dit nakijken omdat we vaste klant zijn, als service wat ik bijzonder vind. Vandaag zagen we dat er weer benzine uit de Yaris druppelde, ondanks de zaterdagmiddag konden we toch komen. Met als tip om een filmpje te maken. Kennelijk heeft de warmte een grote invloed, er druppelde inderdaad benzine uit een leiding. De monteur die bij toeval aanwezig was, heeft de auto op de brug gezet nadat hij het filmpje zag. Tien minuten later had hij het euvel verholpen. Ik vind het goud waard bij een dealer te zijn die meedenkt en zo'n geweldige service verleent. Dank aan deze monteur en Michel & andere collega's. Warm aanbevolen als garage met fijne medewerkers!
- Ricardo wiertz
Ik ben met mijn auto (die door een berger is afgesleept) terechtgekomen bij Louwman Toyota Roosendaal vanwege een lekkend ventiel. De auto stond daar al sinds maandag. Al snel kreeg ik te horen dat volgens hen de wang van mijn band gescheurd zou zijn, zogenaamd omdat ik ermee gereden zou hebben. Dit klopt echter niet, want ik heb niet met de lekke band gereden. In plaats van daadwerkelijk te kijken naar een oplossing, wilden ze mij alleen maar vier nieuwe banden verkopen. Eerst werd aangegeven dat de band beschadigd was, daarna dat ze niet één band konden vervangen maar beide voor én zelfs alle vier vanwege een afwijkende bandenmaat. Er werd geen enkele moeite gedaan om een andere oplossing te zoeken. Wat mij vooral stoorde, is dat ze verder totaal niet wilden helpen. Ze wilden mijn band niet eens oppompen zodat ik naar een andere garage kon rijden. Er werd simpelweg geen service geboden, alleen een dure verkoopoplossing. Uiteindelijk heb ik zelf mijn band opgepompt en ben ik naar een andere garage gereden. Daar ben ik wél goed geholpen: binnen 15 minuten was het probleem opgelost en bleek dat alleen het ventiel kapot was. Er hoefden helemaal geen nieuwe banden geplaatst te worden. Ik raad daarom iedereen aan om voor bandenproblemen direct naar Euromast in Roosendaal te gaan. Daar werken mensen die wél meedenken, vriendelijk zijn en gericht zijn op oplossingen in plaats van verkoop. Echt top service. Kortom: slechte service bij Louwman Toyota Roosendaal, maar gelukkig een zeer positieve ervaring bij Euromast
- Erik De wit
Ongeveer 3 maanden terug , een defect Xenon-lamp laten vervangen. Kosten was +- €140,-- lamp alleen was al €78,-- excl btw Nu is deze lamp ook weer defect. lampen absoluut Geen garantie werd gezegd. Terwijl Xenon-lamper ongeveer 3000 tot 4000 branduren hebben...!!!!! Toen maar naar plaatselijke (klein schalig) garage gegaan. Haha ...toen kwam de aap 🐒 uit de mouw......de lamp bleef van Chineese kwaliteit te zijn (goedkoop) dus. Nu met lamp van A-merk ( Philips ) Lamp was 44,95 .incl inzetten was ik 50 euro kwijt. Mijn zien ze daar dus nooit meer. Ps. Beste Toyota reageer aub niet met ...wij erkennen ons niet in deze zaak....... Dank u
- Ris Rmston
Netjes geholpen bij het aanschaf van een nieuwe auto.tevreden ben ik dus
- P J
Bij Louwman Roosendaal een Approved occasion van Toyota gekocht, een Yaris van 4 jaar oud. Omdat de autogordel gedraaid zat bij aflevering, en dat we de remschijf er een beetje raar uit vonden zien, toch maar even naar Louwman Hoofddorp gegaan …. Bleek dat de auto geleverd was met geroeste remschijven, ze wilden ons niet meer terugsturen naar Roosendaal en heeft de remschijven vervangen. Louwman Hoofddorp hebben netjes en snel geregeld. Goed gesprek gehad met de vestigingsmanager van Louwman Roosendaal en het voorval goed uitgesproken. Voor een volgende auto krijgen ze wat mij betreft het voordeel van de twijfel. Voor nu toch de lage waardering, want het was gewoon niet goed. Hoop de volgende keer een 5 sterren review te kunnen geven























