Pon Center Naarden
GeverifieerdPon Center Naarden is een geverifieerd autobedrijf in Naarden, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Audi, Volkswagen, Škoda. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 407 Google reviews. Op autokopen.nl staan 110 occasions van Pon Center Naarden.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (110 occasions)
Pagina 1 van 5 · 110 occasions beschikbaar
Google reviews over Pon Center Naarden
- Joon Verzantvoort
Ik ben een tijd geleden bij de Pon-dealer in Naarden geweest met mijn Volkswagen Amarok vanwege meerdere problemen: verlichting, olielekkage bij het kleppendeksel, een kapotte multiriem en een ventilatie die bleef draaien. Vooraf akkoord gegeven op diagnosetijd, maar daarna werd ik gebeld met een kostenplaatje van €3200 en extra diagnosetijd voor de ventilatie. Uiteindelijk alleen de multiriem laten vervangen, wat mij alsnog €1400 kostte. De ventilatie heb ik vervolgens zelf binnen 15 minuten kunnen repareren, terwijl zij daar een uur diagnosetijd voor rekenden. Toen ik hierover belde, kreeg ik als reactie: “Heeft u al betaald? Dan kunnen we niets meer doen.” Dat zegt genoeg over de klantgerichtheid. Daarnaast had een collega met een Volkswagen-bus een probleem met een schuifdeur die niet meer open ging. Volgens de Pon-dealer was dit vrijwel onmogelijk te verhelpen, maar een andere garage kreeg dit binnen 5 minuten voor elkaar. Kortom: slechte service, hoge kosten en weinig oplossingsgerichtheid. Geen aanrader.
- rwin1
Bij interesse word je in de winkel goed geholpen en geïnformeerd. De communicatie op afstand is dan al niet heel vlot maar nog redelijk te noemen. Nadat je getekend hebt moet je veel moeite doen om een reactie te krijgen. Wij hoorden ook niks na de datum dat de auto geleverd zou worden, bij wederom moeizame navraag was hij toevallig die dag binnen gekomen. Eenmaal de auto opgehaald worden emails volledig genegeerd. Zij leggen de prioriteit overduidelijk bij het afsluiten van nieuwe contracten.
- Lars Apeldoorn
Deze autodealer zet prijzen erop die niet kloppen. Er wordt geadverteerd met prijzen om vervolgens te zeggen: “het was een tikfout”. Geen enkele vorm van meedenken of iets dergelijks. Antwoord: “kan gebeuren, staat in de kleine lettertjes”. Zelfs via whatsapp worden bedragen bevestigd, zie bijgevoegde foto
- Paul Post
Mijn eerste ervaring met PON Naarden is top. Mijn Q5 aangeboden voor een servicebeurt, deze is netjes uitgevoerd. En het oplossen van een onvolkomenheid in de auto duurde iets langer, maar ook dat is keurig opgelost met een vervangend voertuig. Voor mij 5 sterren !!
- Nicol Tadema
Attent totdat je je handtekening zet. Daarna is elke vorm van service verdwenen. Toen men hoorde dat ik wilde leasen, werd ik afgescheept met en stagiair. Toch verliep dit goed, totdat ik de handtekening heb gezet. Daarna verliep contact zeer moeizaam en moest ik overal achteraan. Op gegeven moment gebeld of auto er al was en die was 'toevallig' net 2 dagen eerder aangekomen. Inmiddels heb ik eindelijk de auto maar blijf ik achter met een dispuut over het inruilbedrag vorige auto én wacht ik sowieso op elke vorm van een bedrag. Ook heb ik na 2 weken nog steeds geen verzekeringspapieren, toegang tot de app et cetera. Op mails en contactverzoeken wordt niet gereageerd.























