Van der Ven Auto's
GeverifieerdVan der Ven Auto's is een geverifieerd autobedrijf in Roosendaal, Noord-Brabant. Gespecialiseerd in Volkswagen, Opel. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 1291 Google reviews. Op autokopen.nl staan 31 occasions van Van der Ven Auto's.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (31 occasions)
Pagina 1 van 2 · 31 occasions beschikbaar
Google reviews over Van der Ven Auto's
- Paul Van Doorne
Snelle levering en het juiste artikel, van schade wagen, zelfde bouwjaar en zelfde type, ben er tot nu toe tevreden over. Alleen de oude spiegel kap overgezet, die was nog net iets beter. Geheel ziet er goed uit.
- Jeffrey (Dutchie Jef)
Top , snel geregeld. Was even iets misgegaan met betaling maargoed , de medewerkers hebben alles snel geregeld zodat ik alsnog mijn onderdeel snel kon ophalen na een noodlottig incidentje op de snelweg met betrekking tot een ijsschots van een vrachtwagen boven op de koplamp. Nu even inbouwen Bedankt gr jeff
- Annemiek Koelmans
Geen goede ervaring. Ik heb mijn auto als sloopauto bij hen aangemeld. Vervolgens kreeg ik per mail de melding dat ze mij hebben gebeld maar niet aan de lijn kregen (ik kan zien dat dit niet klopt) en of ik foto's en nog wat meer gegevens kon aanleveren. Dit per mail gedaan want via de aangeboden link om foto's te uploaden kon je helemaal geen foto's uploaden... Ik zou binnen korte termijn iets horen. toen dat niet gebeurde heb ik zelf gebeld, de medewerker vertelde mij dat ze mij niet hadden kunnen bellen omdat er een streepje stond in mijn nummer en dan ging het niet goed (? blijkbaar geen goed systeem). De medewerker kwam toen met een een absurd laag bod voor mijn auto. Ik heb vriendelijk bedankt en ga nu een lokaal autodemontagebedrijf inschakelen.
- Jonathan André
Ik bestel een tweedehands onderdeel op hun website. Ik ontvang het onderdeel snel, maar het is defect (een getande aandrijfas was gebroke, en daardoor draait het mechanisme niet). Kortom, ik vraag om het onderdeel terug te sturen. 1) Ik krijg een foto (!) van een blad met een soort adres en er wordt mij verteld dat ik de onderdelen kan terugsturen en dat ik de bijlage moet bekijken. 2) Ik vraag of de verzendkosten samen met de onderdelen worden terugbetaald. Er wordt mij verteld dat het bedrag zal worden terugbetaald... 3) Ik ga dus naar een postkantoor en verstuur het pakket (18 €, aangezien het een groot pakket is) met behulp van het adres dat op het door de medewerker gefotografeerde blad staat. 4) Ik stuur een e-mail met het bewijs van verzending en de factuur van de verzending. 5) Ik krijg te horen dat ik geen terugbetaling krijg omdat er een gratis retourlabel bij zat en ik heb geweigerd dat te gebruiken en zelf de verzendkosten te betalen (haha, we vinden het natuurlijk geweldig om € 18 te verliezen!!). 6) Omdat ik het niet begrijp, vraag ik om uitleg. 7) Pas dan wordt mij uitgelegd dat ik alleen het gefotografeerde etiket met het adres erop hoef te plakken en naar een willekeurig postkantoor (bijvoorbeeld PostNL) hoef te gaan. Als ik zoek op chatGPT, blijkt dat dit soort labels in Nederland worden gebruikt en dat de verzendkosten door de ontvanger worden betaald. Maar mij is niets duidelijk uitgelegd. Ik kom uit België en bij ons bevatten alle retourlabels een streepjescode of een QR-code. 8) Toen ik dit aan de medewerker uitlegde, zei hij dat als ik had gezegd dat ik uit België kwam, ze ook retourlabels voor België hadden... Ik bestel vanuit België, dus natuurlijk stuur ik het ook vanuit België terug... Maar "volgens de algemene verkoopvoorwaarden" worden de verzendkosten niet terugbetaald. Resultaat: ik heb mijn geld voor het onderdeel teruggekregen, maar niet voor de verzendkosten. Ik heb € 18 betaald voor niets, en dat allemaal vanwege een misverstand!!! Ik wilde iets tweedehands kopen om een goede daad te doen, maar ik ga hier nooit meer iets kopen!!! Kortom: defect onderdeel, slechte communicatie en kwade trouw!
- D vT
Complete wanprestatie. Wekenlang geen reactie na aanleveren van gevraagde informatie. Uiteindelijk zelf gebeld en ophaalafspraak gemaakt waarvoor ik een halve dag vrij nam (met salarisverlies). Niemand kwam opdagen. Meerdere keren gebeld en telkens leugens dat de chauffeur “onderweg” was. Onvriendelijk behandeld en totaal geen begrip. Ik kreeg telefoon dat er veel vuurwerk werd afgestoken naast de wei waar mijn 3 paarden staan die volledig in paniek waren geraakt. Moest daar heen maar door de leugens en valse afspraken kon ik ook niet van huis af om adequaat te gaan handelen. Ik heb dit uitgelegd, maar moest maar wachten, nog een uurtje, niets, toen echt binnen een half uur, weer niets! Uiteindelijk auto niet opgehaald en niets meer vernomen. Volstrekt onbetrouwbaar bedrijf.























