Ekris Maastricht
GeverifieerdEkris Maastricht is een geverifieerd autobedrijf in Maastricht, Limburg. Gespecialiseerd in BMW, MINI. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 397 Google reviews. Op autokopen.nl staan 181 occasions van Ekris Maastricht.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (181 occasions)
Pagina 1 van 8 · 181 occasions beschikbaar
Google reviews over Ekris Maastricht
- Ruud Frenzel
Fijne dealer met een prima service. Ik heb het contact met verkoopmedewerkster Indi erg gewaardeerd. Ze hebben een prachtige locatie. De Mini Cooper is een erg pittige auto met een uitstekende standaard uitrusting en een goede wegligging. Ik heb mogen rijden in een elektrische Mini, wow wat een enorm koppel voor zo een relatieve lichte auto. Ik snap goed waarom er wordt gesproken over het "cart" gevoel.
- Peter Hoekstra
December 2025 een gebruikte 3-serie gekocht bij Ekris Maastricht. Op eerste oog een prima auto. Weinig kilometers en een uitvoering die aansloot op mijn wensen. Bewust voor een hybride auto gekozen i.v.m. mijn bestaande laadfaciliteiten en zonnepanelen thuis. Het betrof een zgn. Premium Selection auto waar allerlei aanvullende service en voorwaarden aan kleven. Proefrit gemaakt, helaas met een lege accu. Eerste indruk was goed. Auto gekocht! Na ruim 3 weken wachten, geen idee waarom maar de uitleg was dat de auto een inspectie zou ondergaan omdat het een Premiun Selction auto is de auto afgeleverd. En dan begint de teleurstelling: 1: computer geeft aan dat ik met 7.000 km de olie moet verversen; 2: 31.03.2026 moet de auto een grote onderhoudsbeurt hebben; 3: batterij haalt max. 25 km rijbereik. Premium Selection omvat de garantie dat er 10.000km of 6 maanden geen onderhoud noodzakelijk is op de auto. Juist ja... bijzonder! Verkoper geeft aan dat de lage actieradius ligt aan de lage buitentemperatuur. Auto staat altijd binnen, leuk verhaal maar deze auto deugt niet. Hier koop je geen hybride uitvoering voor. Klacht uiteindelijk toch gemeld bij Ekris. Na twee weken geen enkele reactie te hebben gehad maar weer contact opnemen. Oh ja, ik ga het navragen voor u en bel terug. De oplossing: ik mag de auto inruilen voor een andere auto. Tsja, je gaat wel afschrijven op deze maar we zoeken een geschikte auto voor u. Sorry! Het moet toch niet gekker worden! Premium Selction betekend tevens dat er ook een omruilgarantie is. Reviews zijn er om ervaringen te delen (zowel goed als slecht) om consumenten te informeren / waarschuwen. Ik wacht af naar de oplossing waarmee Ekris komt. Ik zal verslag doen van het vervolg. Wordt vervolgd...
- Ruud
Ik heb een nieuwe accu voor mijn SOS noodsysteem gekocht voor het lieve sommetje van €74 voor een eenvoudig batterijtje. Het ding is nog geen €10 waard maar wat wil je....je hebt het toch nodig om van een foutmelding af te komen. Bij aanschaf heb ik nog nagevraagd of ik de accu zelfstandig kon vervangen of dat ik problemen zou krijgen met canbus of dat de foutmelding niet weg zou gaan. Volgens de verkoper was dat geen probleem. Dat bleek dus anders te zijn want de foutmelding bestaat nog steeds. Ik heb hun dus terug gebeld en navraag gedaan hieromtrent en toen kreeg ik op belerende toon te horen dat de foutmelding verwijderd moest worden en dat ik dat niet zelf kon. Ik moest hier een afspraak voor maken en ik kon een dikke week later terecht voor een handeling van 5 minuten. Natuurlijk zijn hier ook weer kosten aan verbonden. Een lang verhaal kort: Je hoeft niet veel klantvriendelijkheid, flexibiliteit of service te verwachten als je slechts relatief weinig geld uitgeeft. Dat gooit voor mij wel een drempeltje op om nog eens een grotere uitgave bij hun te doen, maar daar zal men waarschijnlijk niet wakker van liggen.
- Jessie Dols
Ik kan alleen maar vol lof spreken over de professionele en snelle afhandeling van mijn nieuwe occasion BMW 1-serie door Thom. Kundig, vlot, meedenkend en snel geleverd. Zou ze zeker aanraden!
- Fam de Vries
Medio maart tot begin april in verkoopproces geweest met Ekris Maastricht, meer specifiek met Thom. Hij heeft ons geweldig geholpen in die periode in het vinden van de juiste auto voor ons door diverse proefritten aan te bieden en objectieve adviezen te geven. Uiteindelijk hebben we door een beetje geluk (de auto met binnen) ook een mooie X1 kunnen kopen bij Ekris Maastricht en Thom. De aflevering en nazorg waren top! En ja, het is wel belangrijk om te plannen, maar waar is dat niet op dit moment. Dank in ieder geval Thom.























