Nissan Noordwijk
GeverifieerdNissan Noordwijk is een geverifieerd autobedrijf in Noordwijk, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Nissan. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 110 Google reviews. Op autokopen.nl staan 40 occasions van Nissan Noordwijk.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (40 occasions)
Pagina 1 van 2 · 40 occasions beschikbaar
Google reviews over Nissan Noordwijk
- Peter van Klaveren
Prima service. Iedereen kan auto's verkopen. Pas wanneer er iets mis gaat, kom je er achter wat je aan elkaar hebt. Ik had schade in de periode tussen koopovereenkomst en levering aan de auto die ik wilde inruilen. Dat is netjes opgelost. Verder sobere levering. Geen 'onthulling' of bloemen. Misschien doen ze dat alleen bij nieuwe auto's. Ik geef er persoonlijk weinig om dus geen probleem. Later toegevoegd: Bloemen alsnog thuisbezorgd. Niet nodig. Wel feestelijk.
- Said Saidi
Mooie auto gekocht bij meneer Boukhari. heeft mij goed en profesioneel geholpen met de aankoop. Raad deze garage echt aan!
- Ingrid Wells
Richard heeft ons in het proces van de verkoop van onze auto EN de aanschaf van de nieuwe auto fantastisch geholpen. Zeer uitgebreid de tijd genomen om ons wegwijs te maken en mee te denken over de obstakels die we tegen kwamen bij de aankoop van onze eerste electrische auto We kwamen als kopers en gingen als zeer blije mensen weg!
- Jack Wolters
Nu de 3e auto gekocht bij Zeeuw&Zeeuw Noordwijk. Vriendelijke verkopers. Dit keer geholpen door junior verkoopadviseur William. 2x een zeer prettig en ontspannen gesprek gehad. Ik kan iedereen aanbevelen om daar een auto te kopen.
- Ellen Kroonenberg
Mijn bezoek gisteren had wat besteld de week ervoor. Zou vorige donderdag geleverd worden. Kon erop gezet worden voor 10 euro helemaal goed. Gisteren gegaan had nog steeds niets gehoord. Zelfde meneer hielp mij en vertelde waar voor ik kwam en onderdeel ging hij pakken. Pak niet te vinden en vertelde prijs fout moest btw bij. Hij liep weer weg en na 5 minuten ja hoor gevonden. Maar vandaag kon het er niet op volgende week dinsdag wel moest afspreken. Of ik niet werk. We waren zeker 30 minuten daar en volgens mij was het een werkje van nog geen 5 minuten. Factuur gemaakt na het vragen en wel de afgesproken prijs betaald.























