Herwers Hengelo (Gld)
GeverifieerdHerwers Hengelo (Gld) is een geverifieerd autobedrijf in Hengelo (Gld), Gelderland. Gespecialiseerd in Nissan, Mitsubishi, Renault. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.9 op 5, op basis van 44 Google reviews. Op autokopen.nl staan 122 occasions van Herwers Hengelo (Gld).
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (122 occasions)
Pagina 1 van 6 · 122 occasions beschikbaar
Google reviews over Herwers Hengelo (Gld)
- Andrea Spekschoor
Ze hebben netjes een onderhoudsbeurt en APK gedaan. Ze vroegen netjes of er nog wat aan markeerde en heb 3 punten doorgegeven. Daar hebben ze netjes naar gekeken en voor 1 ding hebben ze nog netjes gebeld om te vragen of ze dat mochten doen om het probleem te verhelpen en gaven ze ook meteen aan wat het totaal prijs zou worden.
- Peter&Marion
Wij zijn hier toch een beetje van terug gekomen met een positieve review. De service blijft gewoon echt geweldig en de kwaliteit is ook 100 procent....maar daar vragen ze dan ook werkelijk de hoofdprijs voor! Ik moest voor een apk, kleine beurt remblokken en 2 nieuwe voorbanden 1325 euro betalen en dat vinden wij toch wel heel erg veel. Ik moest daarbij nog de 100 euro zelf betalen voor het uitlijnen van de voorbanden waardoor ik bijna 1450 euro kwijt ben. En dit vinden wij echt teveel. Met alle respect, maar wij komen hier niet snel weer... kwaliteit en service heeft zo waarschijnlijk zijn prijs...maar er zijn gelukkig goedkopere alternatieven.
- Paul Voerman
Aandacht voor Auto en klant. Afspraken zijn keurig nagekomen. Zie niet direct verbeterpunten. Zelfs mails worden snel en adequaat beantwoord:)
- Erik Fielt
Kwam met een storing in de Dacia Sandero. Werd vriendelijk ontvangen en de storing was binnen een half uur opgelost. Mijn complimenten voor de snelle service.
- Arthur Eijbersen
Bedankt Erik Jan voor het bijvullen en voor de controle op lekkages van de airco van onze Dacia Duster. Complimenten ook voor de aankleding van jullie showroom en de wachtruimte, altijd voorzien van prima lectuur en lekkere koffie. Kortom : Wederom prima service verleend!























