Zeeuw & Zeeuw Occasions Den Haag
GeverifieerdZeeuw & Zeeuw Occasions Den Haag is een geverifieerd autobedrijf in Den Haag, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Kia, Renault. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 51 Google reviews. Op autokopen.nl staan 43 occasions van Zeeuw & Zeeuw Occasions Den Haag.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (43 occasions)
Pagina 1 van 2 · 43 occasions beschikbaar
Google reviews over Zeeuw & Zeeuw Occasions Den Haag
- Roy
Zeer slechte service na aankoop van de auto. Vanaf het moment dat de koop rond was, ontbrak elke vorm van betrokkenheid. Afspraken worden niet nagekomen en communicatie verloopt moeizaam: e-mails blijven onbeantwoord en telefonisch word je vaak doorverwezen zonder dat er iets wordt opgepakt. Ondanks dat er extra is betaald voor garantie, voelt het alsof je tot last bent wanneer je daar gebruik van wilt maken. Problemen worden onvoldoende opgelost en je moet er telkens zelf achteraan. Ook de manier waarop klanten worden benaderd, onder andere oudere klanten, komt onvriendelijk en respectloos over. Al met al geen vertrouwen gewekt en absoluut geen service zoals je die mag verwachten.
- David Buis
Helaas meermaals een zeer slechte ervaring met Zeeuw & Zeeuw. Mijn advies: koop hier niet en zoek een andere dealer. Begin 2023 hier een occassion Huyndai i20 gekocht. Dit jaar vanwege verhuizing de auto voor APK naar een erkende Hyundai dealer laten gaan. Heel veel problemen naar voren gekomen (o.a. vastzittende remklauw, verkeerde kleur richtingaanwijzers, kapotte condensor airco) die al langer bestaan niet eerder geconstateerd zijn door Zeeuw en Zeeuw en een zeer fors kostenplaatje met zich meebrengen. Ik heb toen navraag gedaan bij Zeeuw en Zeeuw. Zeer onfatsoenlijke reactie van werkplaats medewerker die zonder aan te horen wat de problemen zijn direct zegt dat het niet hun probleem is. Koop niet bij Zeeuw en Zeeuw en zoek ook een andere dealer voor je auto onderhoud!
- Sjors Stolk
Wij hebben hier onze auto aangekocht. Zeer vriendelijke en kundige verkoper (Donny). We hebben erg goede service gehad toen zij zelf bij de laatste controle nog wat motorische mankementen ontdekten. We werden goed op de hoogte gehouden en hebben een fijne auto voor een goede prijs!
- Peter Oosting
Vandaag geprobeerd informatie te krijgen met het oog op het onderbrengen van het onderhoud bij deze dealer. Dat is niet gelukt, geen enkele poging te helpen. Dan maar naar de Binckhorst
- Desiree Silva
Super service van Saman woensdag 27 mei. Hartelijk dank voor je hulp.























