Op zoek naar een autobedrijf in Oud-Beijerland? kooiman.nl
GeverifieerdOp zoek naar een autobedrijf in Oud-Beijerland? kooiman.nl is een geverifieerd autobedrijf in Oud-Beijerland, Utrecht. Gespecialiseerd in Opel, BMW. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.7 op 5, op basis van 810 Google reviews. Op autokopen.nl staan 216 occasions van Op zoek naar een autobedrijf in Oud-Beijerland? kooiman.nl.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (216 occasions)
Pagina 1 van 9 · 216 occasions beschikbaar
Google reviews over Op zoek naar een autobedrijf in Oud-Beijerland? kooiman.nl
- Tonnetje
Bij Autobedrijf Kooiman B.V. staan service, vakmanschap en persoonlijke aandacht centraal. 😊 Vanaf het moment dat je binnenkomt word je vriendelijk ontvangen door medewerkers die de tijd nemen om je goed te helpen. ☕ Onder het genot van een kop koffie kun je rustig je wensen bespreken en de beschikbare auto’s bekijken. 🚙 Voor de aanschaf van een Opel Mokka ben je hier aan het juiste adres. De verkoper geeft eerlijk advies, denkt actief mee en zorgt ervoor dat het hele traject prettig en overzichtelijk verloopt. Ook de aflevering van de auto is netjes verzorgd, waardoor je met een goed gevoel de weg op gaat. 🔧 De werkplaats biedt daarnaast professionele ondersteuning voor onderhoud, APK-keuringen en kleinere reparaties, zoals het vervangen van een lamp. De communicatie is duidelijk en afspraken worden netjes nagekomen. Dankzij het deskundige personeel, de goede service en de betrouwbare garage is Autobedrijf Kooiman B.V. een bedrijf waar je met vertrouwen terugkomt.
- Raed Business
Een vreselijke en chaotische showroom. De medewerker reed twintig minuten lang in mijn M4 Combo terwijl ik wachtte op een proefrit in de auto die ik wilde kopen. Daarna kwam hij naar me toe en zei dat ik er niet in mocht rijden en dat ze moesten kijken wat ze konden doen. Ik ben vandaag van mijn werk weggegaan, ook al had ik heel duidelijk gemaakt dat ik een proefrit wilde maken en mijn auto wilde inruilen; ik had geen tijd om terug te gaan. Maar dit was de slechtste showroom die ik ooit heb gezien. Ik bezit een hele collectie auto's ter waarde van tienduizenden euro's, en toch heb ik nog nooit zo'n vreselijke showroom of zulke abominabele service meegemaakt.
- Raymond Van Jeveren
Top service op 17-12-25 onze Renault Austral opgehaald prima inruilprijs gekregen voor onze oude Ford B Max bedankt voor de goede service en speciale dank aan Henk van den Berg
- Joes Miltenburg
Van het eerste bezoek tot en met de aflevering absoluut top! De verkoper Jaap heeft ons fantastisch geholpen. Wij ontvingen een realistische inruilprijs. De door ons aangekochte Peugeot e-208 is top afgeleverd. Ik heb veel auto’ s gekocht in mijn leven, maar de hele begeleiding bij Kooiman hebben wij als uniek ervaren. Ik blijf zeker bij dit bedrijf terugkomen. Bedankt!
- yenko
Door de vele positieve recencies hebben wij besloten om Autobedrijf Kooiman te benaderen voor een hele mooie XC60 die ze hadden staan. Hier heeft een hele vriendelijke jongeman ons heel netjes bij geholpen, nadat we telefonisch akkoord hadden op de (naar tevredenheid geboden) inruilprijs voor ons oude auto heeft hij op korte termijn geregeld dat de Volvo tip top in orde werd gemaakt om af te leveren zodat wij niet meerdere keren heen en weer hoefden te rijden (à 200+ km per rit). Alles is netjes, transparant en heel correct verlopen, wij zijn super tevreden met ons nieuwe auto en willen Martijn hierbij dan ook nogmaals bedanken! Wij zullen hier zeker weer terug komen als het tijd word voor een nieuwe wagen, maar voor nu gaan we genieten van ons dikke XC60!























